|
|
|
|
|
|
חיוב אי מוצדק |
נושא התלונה: |
יום שני 07 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מחובר ל 014 ובמקביל קבלתי הצעה מ 013 בתאריך 6.8.06 ורציתי לעבור אליהם
אך למחרת הבהירו לי מ 014 שאני עדייו מחיוייב אליהם ואני צריך לשלם קנס יציאה
ולכן התקשרתי בתאריך ה 7.8.06 ל 013 לבטל את ההתחברות כי לא ייתכן שאני אהיה מחובר ל 2 חברות במקביל אך נענתה לי תשובה של הקפאת ההתחברות או קנס יציאה ששרות האינטרט עדין לא הגיע לי שהרי סוכם שאני אתחבר אליהם רק ב 8.8.06 במידה ולא תהיה בעיה עם 014.
התלונה שלי היא על תשלום קנס שדורשת 013 על יציאה שעדין לא הייתה התחברות כלל.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול ההתחברות ל 013 ללא שום תנאי או קנס. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראי פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
• פנייתו של מר ציון חסיד נפתרה לשביעות רצונו המלאה, עוד בטרם פנייתכם אלינו.
• לשמחתי, בחר הלקוח להמשיך ולהינות משירותי האינטרנט המהיר של חברת 013 ברק.
• נשמח לסייע בכל שאלה נוספת.
בברכה |
פתרון: |
|
|
|