פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אי מוצדק נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחובר ל 014 ובמקביל קבלתי הצעה מ 013 בתאריך 6.8.06 ורציתי לעבור אליהם
אך למחרת הבהירו לי מ 014 שאני עדייו מחיוייב אליהם ואני צריך לשלם קנס יציאה
ולכן התקשרתי בתאריך ה 7.8.06 ל 013 לבטל את ההתחברות כי לא ייתכן שאני אהיה מחובר ל 2 חברות במקביל אך נענתה לי תשובה של הקפאת ההתחברות או קנס יציאה ששרות האינטרט עדין לא הגיע לי שהרי סוכם שאני אתחבר אליהם רק ב 8.8.06 במידה ולא תהיה בעיה עם 014.
התלונה שלי היא על תשלום קנס שדורשת 013 על יציאה שעדין לא הייתה התחברות כלל.
כספי סוג הנזק :
ביטול ההתחברות ל 013 ללא שום תנאי או קנס. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• פנייתו של מר ציון חסיד נפתרה לשביעות רצונו המלאה, עוד בטרם פנייתכם אלינו.
• לשמחתי, בחר הלקוח להמשיך ולהינות משירותי האינטרנט המהיר של חברת 013 ברק.

• נשמח לסייע בכל שאלה נוספת.
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה