|
|
|
|
|
|
די! עד מתי תמשיכו לגנוב כסף!! |
נושא התלונה: |
יום שישי 11 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פשוט חוצפה!
כרגיל אותו סיפור נפוץ... שכבר נמאס לפרטו שוב ...
התנתקתי מחברת ברק 013 ועברתי לנטויז'ן ב1/6 וכמובן שחברת ברק המשיכה לחייב אותי (אלא מה?? לא חשבתי אחרת) עד שהתקשרתי ב11/8 לקבלת הסברים מהחברה (הצפויים גם הם: "מצטערים .. חלה טעות... תקבל זיכוי"). אני ממליץ לכולם לא לסמוך על אף חברת אינטרנט ולבדוק לאחר הניתוק (לפי דעתי הם עושים את זה לכולם בתקווה שלא יבחינו בכך). ולכם חברת ברק היקרים החוצפה הנוספת והמוגזמת שלכם היא לומר לי שאני אקבל את הכסף חזרה רק לאחר שאני אחזור לחברה לאחר סיום ההתחייבות עם נטויז'ן?! חוצפה שלא תתואר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כסף, פיצוי הולם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראי פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
• לצערי, אכן נפלה טעות אנוש, בגינה לא נותקה הלקוחה במועד, אותו ביקשה. על כך התנצלותי הכנה.
• זיכוי זה הועבר לאמצעי התשלום, שבמנוי על שמה בחברתנו.
• יובהר, כי הטעות קרתה בתום לב ומהווה תופעה חריגה ביותר ובוודאי שאינה מייצגת את מדיניות חברת 013 ברק.
בברכה, |
פתרון: |
|
|
|