פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות החברה מביטול התחייבות למנוי אינטרנט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 10/7/2006 ו10/8/2006 נודע לי על חיוב כרטיס האשראי שלי על ידי ברק אי טי סי (חברת ברק 013). לא ביצעתי מעולם שום עסקה עם ברק, למעט הזמנת מנוי לאינטרנט מהיר שעשיתי בטלפון ב4/6/2006 וביטלתי את ההתחייבות בשיחת טלפון עם נציג מכירות של ברק באותו יום, כך שהעסקה מבוטלת וההתחייבות בטלה. בפועל לא התחברתי לאינטרנט המהיר של ברק אפילו לא דקה אחת. למרות כל זאת ולמרות שפניתי טלפונית פעמיים לחברת ברק ודרשתי להפסיק את החיוב מייד הם ממשיכים לחייב אותי בכרטיס האשראי וזאת גם אחראי שדרשתי מחברת האשראי - ויזה כאל - לבטל את העסקה.
פניתי לברק בטלפון כבר לפני למעלה מחודש, ענתה לי נציגת מכירות בשם סופה, אמרה שלא רשום לה שההתחייבות שלי בוטלה והבטיחה לטפל בעניין ולהחזיר לי תשובה בתוך שבוע. איש לא חזר אליי מברק עד היום.
ההתנהלות של הגורמים האחראים בנושא בברק גובלת בהפקרות. אני דורש שברק יתקנו את הטעות באופן מיידי ויזכו אותי על כל החיובים שנעשו.
כספי סוג הנזק :
ביטול מיידי של ההתחייבות וזיכוי על כל החיובים שנעש פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• מר קצירי המשיך להיות מחוייב בשגגה, עקב טעות אנוש ובתום לב, בעבור חבילתו בשירות המהיר באינטרנט.

• ברצוני להתנצל על הטעות וכפי שמר קצירי עודכן על ידי, כספו הוחזר במלואו לכרטיס האשראי הרשום על שמו בחברתנו.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה