פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה וזלזול מוחלט, כסף שגובים לשווא נושא התלונה:
וייס עדנה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש החלטתי להגדיל את מהירות הגלישה שלנו, התקשרתי לברק, התברר לי כי אני מנוייה גם לברק וגם לבזקבינלאומי, את השירות אני מקבלת מבזק, מעולם לא השתמשתי בשרות של ברק, זה התחיל במרץ שנה קודמת, עשיתי עסקה עם יאס וגם עם ברק, אמר לי הסוכן של יאס, את לא צריכה לעשות כלום אנחנו מסדרים הכול, ואני ברור תמימותי ואולי גם טיפשותי לא הבנתי לגמרי את העניין, ובברק אמרו לי אכן, את משלמת ולא השתמשת ביוזר שלך אף פעם, ביקשתי שיחזירו לי את הכסף , כי הרי שלימתי ולא השתמשתי, הסביר לי סוכן של ברק שזה כמו לקנות רכב, לא להשתמש בו, ולבקש החזר, שאלתי אם אני לא משתמשת, האם אני ממשיכה לבזבז דלק ולשלם עוד, שלחתי מכתב בפקס גם לברק וגם ליאס, שלחתי תלונה באתר של ברק, אף אחד לא עונה לי אפילו.
ברק חצופים , לוקחים מאנשים תמימים שלא מבינים לגמרי כסף, למרות שהם רואים ויודעים שלא משתמשים בשרות שלהם, אפילו לא מציעים להתחיל להשתמש או ל"העיר" את הלקוחות התמימים
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף ששולם לחינם פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• צירופה של גב' וייס נבע ככל הנראה מטעות אנוש. יובהר, כי לא היה כל פגם בהתנהלותה של חברת 013 ברק בהתקשרות למול הלקוחה.

• שוחחתי עם הלקוחה ולשמחתי, נפתר הנושא לשביעות רצונה המלאה.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה