פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר של כ-200 שקלים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים אני ואימי החלטנו לעבור לספקית אינטרנט אחרת. ל-014 בעקבות משום שלא נדרשת אצלהם התחייבות לתקופת זמן והמחיר נמוך יותר.
יחד עם זאת גם עברנו לחברת טלפון שונה ובכל הבלאגן לא הרמנו טלפון אל חברת ברק כדי לסיים את התקשרותינו איתה.
לאחר כחודשיים אמי שמה לב בפירוט כרטיס האשראי שלה כי ברק עדיין מחייבת אותנו. הרמנו אליהם צלצול וביקשנו שינתקו אותנו ויפצו אותנו על החודשיים האחרונים בהם לא גלשנו דרכם.
אני מודע לכך שאין זו אשמתם שלא הודענו על הניתוק מראש, אבל ציפיתי לתומי שתודעת השירות שלהם תיהיה גבוהה מספיק בכדי להבין את הטעות שנעשתה פה, לבדוק האם אכן לא התחברנו דרכם בחודשיים האחרונים ולזכות אותנו.
נציגת השירות שענתה לי הייתה חצופה בצורה ממש מעצבנת. היא ניסתה במשך כל השיחה לשכנע אותי להישאר איתם ולהתחייב לשנה נוספת. כאשר סרבתי דרשה לדעת מדוע, וכאשר לא הסכימה עם הטיעונים שלי סרבה להתקדם הלאה עד שנדון בכל דבר כדי שאני "אבין" שאני צריך להישאר איתם לשנה נוספת. בשלב מסויים שראיתי שאין היא בכלל קשובה לבעייתי האמיתית שלשמה התקשרתי ביקשתי ממנה לדבר עם אחראי.
האחראי חזר אלי יום למחרת ועוד לפני ששמע את מה שיש לי לומר סיכם את השיחה בכך שאי אפשר לזכותי וציין שזה מה שנקבע אתמול והוא לא מבין על מה יש לי לדון איתו.
זאת אומרת שההחלטה שהוא לקח נקבעה עוד לפני שהוא דיבר איתי, מה שמראה על חוסר רצון להקשיב ללקוח.
הסברתי לו שציפיתי לתודעת שירות קצת יותר גבוהה ושבכל זאת נעשתה פה טעות בתום לב, הרי זה לא שהשתמשתי ולא שילמתי. אני לא השתמשתי חודשיים בשרותים וציפיתי שיוכל להבין זאת. במקום להמשיך לדון איתי בבעיה או בכלל לתת הרגשה כאילו אכפת לו. הוא ישר הציע לי לחתום איתם לשנה נוספת בתמורה לכך שהוא יכניס אותי למבצע חסר תקדים שיש להם...

אני באופן עקרוני לא רוצה להשתמש שוב בשרותי החברה הזו עקב החוצפה הבלתי רגילה, הרגשתי כאילו אני מדבר אל קיר ולא קיבלתי שום יחס בקשר לבעיה שלי. כל מה שעניין אותם הייתה העמלה שאותה הם יקבלו.

כספי סוג הנזק :
פיצוי של כ-200 שקלים על החודשים שבהם לא השתמשנו בש פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• פנייתו של מר צ'אוסקי טופלה במוקד שירות הלקוחות, עוד בטרם הגיעה פנייתכם לחברתנו.
• יצויין, כי חיוביו היו בהתאם למבצע בשרות האינטרנט המהיר, אליו הצטרף הלקוח בהסכמתו.
• יובהר, כפי שמר צ'אוסקי ציין בפנייתו, כי חברת 013 ברק לא יכלה לדעת על רצונו בהפסקת שירותיה, בלא שהודיע על כך. צר לי על תחושתו, כי השירות שניתן לו היה "חוצפני", אך נציגי השירות פעלו בהתאם לנהלים ולהגינות, שכן אין כל הצדקה לכך שחברת 013 ברק תספוג את עלויות הפעלת שירות האינטרנט המהיר של הלקוח.

• על כן, מצאה חברת 013 ברק לנכון שלא לזכות את מר צ'אוסקי.

• נשמח לסייע בכל שאלה נוספת.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה