אחראי פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
• לשמחתי, פנייתה של גב' שגיא טופלה במלוא ולשביעות רצונה, עוד בטרם הגיעה פנייתכם לחברתנו.
• עם זאת ולעצם הנושא, ברצוני להתנצל בפני גב' שגיא על הדחייה בטיפול בפנייתה. יובהר באופן הברור ביותר, כי נהלי חברת 013 ברק הינם לאפשר ללקוחותיה, באם יבקשו זאת, לשוחח עם מנהל בשירות הלקוחות וזאת, מהר ככל הניתן.
• טענותיה של הגב' שגיא נבדקו לעומקם בחברת 013 ברק ובוצעו פעולות מתקנות, כמתבקש.
בברכה, |
פתרון: |
|
|