פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה מוטעית ושירות לקוחות מזעזע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני נסעתי לניו יורק והצטרפתי למבצע של ברק הכולל 250 דקות שיחה תמורת כ 30 ש"ח. מאחר ונציג השרות טעה בהזנת המבצע חוייבתי בטעות בסך 470 ש"ח ומכאן החלה מסכת ייסורים אותה אני ממליצה לחברת ברק ללמוד ולתחקר מהאזנה לכלל השיחות אשר ניהלתי עם חברת ברק במהלך החודשים האחרונים. למרות בקשותי לא ניתן לי לדבר עם מנהל וכל פעם קיבלתי הבטחות שלא קוימו לגבי מועד כניסת הכסף לחשבון הבנק שלי. ההבטחה האחרונה דיברה על יום ה' ה 28 לספטמבר, וכמובן לא קוימה. השרות שלהם מזעזע ובכוונתי להגיש תביעה באם לא יוחזר לי כספי במלואו במהלך הימים הקרובים.
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• לשמחתי, פנייתה של גב' שגיא טופלה במלוא ולשביעות רצונה, עוד בטרם הגיעה פנייתכם לחברתנו.
• עם זאת ולעצם הנושא, ברצוני להתנצל בפני גב' שגיא על הדחייה בטיפול בפנייתה. יובהר באופן הברור ביותר, כי נהלי חברת 013 ברק הינם לאפשר ללקוחותיה, באם יבקשו זאת, לשוחח עם מנהל בשירות הלקוחות וזאת, מהר ככל הניתן.
• טענותיה של הגב' שגיא נבדקו לעומקם בחברת 013 ברק ובוצעו פעולות מתקנות, כמתבקש.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה