פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרך לא נאותה של חברת ברק לגזול כסף ממנויים נושא התלונה:
דוידי הלל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשמונה חודשים התקשרתי לחברת ברק לאחר שקראתי בRaanana list מספר המלצות על מבצע בחברת ברק בו מקבלים 1000 דקות שיחה לארה"ב תמורת עשרה שקלים כל חודש, והם הממלצים אומרים בפרוש שהחברה מציעה רק שלושה חודשי מבצע אבל אם תתעקש ,תתווכח ותעמוד על שלך תוכל לקבל גם לשנה כי כך הם עשו וכך עשתי גם אני וקיבלתי ,לאחר מספר חודשים קיבלתי חשבון של כמה מאות שקלים וזה נראה לי לא נכון כי לא השתמשתי אפילו בחלק מהדקות להם הייתי זכאי,מכאן והלאה התחיל תהליך סיוטי ומייגע , התקשרתי לברק מספר פעמים וכל שיחה כזו כרוכה בהמתנה של דקות ארוכות ומתסכלות לדבר עם האדם הנכון לאחר כעשרים דקות ענתה לי נציגה ואמרה שהמבצע היה רק לשלושה חודשים ,אני אמרתי לה שזכור לי היטב שלאחר וויכוח הנציג שלהם אישר לי מבצע לשנה היא הבטיחה לבדוק ולחזור אלי אבל לא חזרה אלי מעולם וכך כמעט אחת לשבוע אני מתקשר ממתין כמעט חצי שעה פעמים מתיאש ומנתק ולפעמים ממתין לנציג שיענה וכשכבר היא או הוא עונים הסיפור חוזר על עצמו הי מבטיחה לבדוק ולחזור אלי ואף אחד לא חוזר ובחלק מהפעמים הטלפון פשוט נותק בפני ,בשיחה האחרונה שלי עם ברק אמר לי הנציג שהוא יכול להפחית את התשלום מארב מאות ומשהו בחמשים אחוז (אני חייב לציין שלאחר שהמבצע של אגורה לדקת שיחה הסתיים לפי חשבונם עלות דקת שיחה עלתה לשקל ועשרים בערך)בכדי לסיים את הפרשיה הזו הסכמתי בחוסר רצון שישלחו לי את טפסי התשלום המופחת היא או הוא אמר שזה יגיע בדואר אבל גם זה לא קרה ,לפני כשבוע קיבלתי מכתב מעורכי הדין של חברת ברק שם הם בקשו את מלא התשלום כולל עמלת עורכי הדין וכשהתקשרתי אליהם להגיד להם שאני עדיין בדיון עם חברת ברק ענתה לי אחת מעורכות הדין בצורה מעוררת גועל וסלידה "מה שהיה עם חברת ברק מת, נגמרו ההטבות,המבצעים וההנחות "עכשיו אתה מחוייב לשלם הכל פלוס עמלה ואם לא ,,, אני מרגיש שלאורך כל הדרך חברת ברק עבדה בצורה שפלה , אני מרגיש מתוסכל מרוגז וכעוס עדיין לא שלמתי את החוב אני מרגיש כמי שנסחט על ידי עברינים התשלום היה אמור להיות לכל היותר חמשים שקלים ובצורה גועלית הם הקפיצו את זה מעל שבע מאות שקלי
תיקון חלק מהפעמים בהם שוחחתי עם נציגי חברת ברק הם היו שהתקשרו אלי אבל כששטחתי לפניהם את הבעיה הם הבטיחו שהם יבדקו ויחזרו אלי אבל הם מעולם לא חזרו אלי עם ברור או תשובה סופית בכל הפעמים השיחה התנהלה בצורה דומה הם ביקשו ,אני העלתי טענות הם הבטיחו לברר ולחזור אלי בו ביום או למחרת והם מעולם לא חזרו אלי

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• המבצע, אליו מתייחס מר דוידי מעניק מחירים אטרקטיביים וייחודיים ללקוחות 013 ברק לתקופה חד פעמית בת שלושה חודשים בלבד. יובהר, כי בכל מקרה לא ניתן מבצע זה לתקופה בת שנה!
• הטיפול במר דוידי הועבר לבא כוחה של חברת 013 ברק בעקבות כך שביטל באופן חד צדדי את אמצעי התשלום במנוי על שמו. אי לכך, לא שילם מר דוידי בפועל ולו אגורה אחת בעבור השיחות אותן ביצע, בטרם התערבותו של עורך הדין.
• כהטבה שירותית ולפנים משורת הדין, החליטה חברת 013 ברק לזכות את מר דוידי בגובה 50% מעלות השיחות, אותן ביצע.
• נכון ליום כתיבת מכתב זה, הסתיים הטיפול במר דוידי בעקבות תשלום חובו.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה