פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברה סחטנית רמאית ולא מכבדת את לקוחותיה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי לברק לאחר שלא הייתי מרוצה מההפסקות הלא נגמרות של חברת בזק בינלאומי.
לתדהמתי, מעבר לקצב הנחות בכ- 10% מזה של בזק בינלאומי, היו אתרים שהכניסה אליהם היא סיוט מתמשך.
לאור תלונותיי הרבות, ניסו בשרות הלקוחות להטיף לי מוסר שאתרים בחו"ל תמיד בעייתיים וכאילו אני פעם ראשונה שמתעסק באינטרנט (אני בעל תואר שני בהנדסת מחשבים)
יותר מכל הפריע לי שהמייל שלי ב- Gmail לא ניתן לקריאה. נספח של חצי מיגה לוקח לו במקרה הטוב כמה שעות להורדה.
כמובן ששרות הלקוחות האדיב של ברק הבהיר לי שהבעיה בגוגל ולא אצלם.
כשהבהרתי להם שהבעיה לא הייתה קודם לכן ולא ייתכן שחברה ענקית כמו גוגל תשבית את השרתים שלה לשבוע וחצי, אין ספור תירוצים הגיעו ותמיד מסתיימת השיחה שהם יחזרו אלי תוך שעות ותמיד אבל תמיד לא מקיימים את הבטחתם ואף פעם לא חוזרים (לא משנה עם מי אני מדבר).
אז שוב ושוב אני מתקשר בתקווה שסוף סוף אוכל לקרוא את המיילים שלי, הרי אני משלם עבור קצב 1.5 מיגה ולא 1.5 בייט. לצערי לא רק שבעיית הקצב לא נפטרה, אלא החריפה וירדה למשהו כמו 500 ביט (שמעתם נכון) אנשי ברק כמובן מתנערים מאחריות ואומרים שזו לא אשמתם, אלא זו של בזק.
ביצעתי בדיקה מקצועית מול בזק ובמפתיע הקצב עולה בהרבה אפילו מ- 1.5 מיגה שאני אמור לקבל מברק.
אני שוב חוזר לברק ואין ספור התירוצים שלהןם. ברק טוענת שזה המחשב שלי שלא מתפקד. גם לא נכון ובכדי להפריך את טענתם, אני מתחבר ישירות דרך המודם לנייד החדש שלי (כל התוכנה חוקית והמחשב עלה לי 13000 ש"ח) אבל שום דבר לא משתנה. ברק שוב מנסה לשכנע אותי שזה אני והמחשב, אבל הם שוב יבדקו ויחזרו אליי וכמובן לא חוזרים.
טוענים אז שזה המודם שלי. במקרה יש לי מודם אחר (סוג אחר וחדש). אני מחבר אותו ושום דבר לא משתנה.
בינתיים אני מבקש את השם והסיסמה של אחי באינטרנט זהב ואני מחבר את שני המחשבים שלי בטור דרך החשבון שלו ואופס!!! האינטרנט טס, גוגל עובד, אין בעיות בקצב, אין בעיות עם בזק ואין בעיות עם שני המודומים.
אני חוזר לברק ומודיע להם על הניסוי. ברק טוענים שלא ייתכן ויבדקו את העניין ויחזרו אליי. הפעם אני תתריע שאם לא יחזרו עד למחרת, אני נוטש ואין חזור.
כמובן שלא חוזרים. אני מתקשר ומבקש להתנתק. האישה הראשונה מנסה להבהיר לי שלא ייתכן שקרה אתי מה שקרה, הרי זה בלתי אפשרי. אולי איזשהו טכנאי אחד לא הבין אותי. הבהרתי לה שזה לא טכנאי אחד וזה כל הטכנאים. זה לא מקרה בודד, זהו חודש של שקרים ורמאויות. זוהי הפוליטיקה של החברה.
היא לא מסכימה לנתק אותי (גם לא לאחר שעה של בלבולי מוח) וטוענת שאין לה זמן ושמישהי אחרת תחזור אליי. המישהי האחרת חוזרת למחרת ושוב מבלבלת לי בשכל שעה ושהיא רוצה שאתן להם עוד צ'אנס. אני מסרב והיא גם טוענת שהיא לא יכולה לנתק ושיחזרו אליי (לזה קוראים שימור לקוחות בברק ואני קורא לו סחיטת עם בצורה המכוערת ביותר האפשרית).
שעתיים אחרי חוזרת מישהי שמצהירה על עצמה בתור הבוסית ומעמידה פנים של מבוהלת ולא ייתכן שקרה מה שקרה. מבקשת שוב צ'אנס ואני מסרב. עוברת שעה ולאחר שהבהרתי לה שהקלטתי את השיחה שלה ושל האחרות והאחרים ואני הולך לטבוע אותם חזק לנזקים (מה שבאמת עשיתי) היא סוף סוף מבהריה, שאם זה הוא רצוני הסופי, אז תנתק אותי, היא רק רוצה באמת לוודות שאכן אני בטוח (בברק מבלבלים בשכל 3 שעות בכדי לראות אם מישהו בטוח!!!)
אז השכימה. בכל זאת אני בודק את החיבור יום אחרי והוא עדיין מחייג ומחובר. אני חוזר אליהם והם טוענים שקרתה טעות ותוך שעה יבוטל סופית.
בינתיים עברו חודשיים והחיבור עדיין קיים והסיפור לא נגמר עד עצם כתיבת מלים אלו.
אני באמת ממליץ לכל מי שהגון ורוצה שהכוח הכלכלי במדינה יהיה בידיהם של אנשים ישרים, שלא יתקרב לחברה המכוערת הזאת ששמה ברק. אבל גם מי שמעניין אותו רק האינטרס האישי שלו, לא כדאי לו להתקרב אליהם, כי אין חברה שיותר גרועה מהם ואין חברה שלא מכבדת את לקוחותיה כמו ברק. אם פעם תפסו אותכם, לא יתנו לכם לעזוב.
ביקשתי מברק פיצוי כספי עבור הנזק שנגרם לי וכמובן שהם סירבו.
היום אני לקוח מאוד מרוצה של אינטרנט זהב. (מכל הבחינות)
מקווה ששורותיי יעזרו למישהו
בזבוז זמן, עילבון, זלזול בלקוחות סוג הנזק :
בחיים לא יותר ברק! פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה