פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בכשלים בטיפול הפניה -אי סגירצת טיפול! נושא התלונה:
סמיך זדה ולדימיר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי עם בקשתי לניתוק משירותי אינטרנת ב 20/08/2006 הוסבר לע שלא אמהר להתחבר הוקפאה מנוי ל 3 חודשים למרות שביקשתי בבירור לניתוק
לפני שבוע ימים פניתי שנית ל013 על מנת לסגור מנוי סופית מסיבות אישיות וגם מכיוון לא היה מעוניין לשלם ל 2 ספקים
נאמר לי בבירור שהקפאה זה בחינם לפי תנאי הקפאה בכל החברות לא ניתן להתחבר דרך מנוי מוקפא
אני יודע בבירור שלא גלשתי דרך 013 !!!היום ב 06/11 התקשרתי פעמיים ל013 נאמר לי שנעביר אותך למחלקת קשרי לקוחות אף אחד לא חזר אליי!
חוייבתי 59.77 חוייבתי בספטמר ו59.70 חוייבתי עבור אוקטובר בנובמבר כנ"ל
היתי מעוניין בזיכוי מלא של גם השירות שקיבלתי לא היה הולם זה לא שירות שלקוח צריך לקבל במקום לטפל בפניתי הם תירתרו אוי במשיך חודשיים ועדיין הנושא לא טופל
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא של כל הסכום מ20/08/2006 וניתוק מיידי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה