|
|
|
|
|
|
הסבר לקוי שגרם לתשלום של 8000 ש"ח |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כאשר נסעתי לאירלנד הורי קנו בשבילי כרטיס חיוג של 013 ברק על סך 100 ש"ח. הכרטיס לא פעל, לכן פניתי לשירות לקוחות ע"מ שיעזרו לי להפעיל את הכרטיס, הבחורה שדיברה איתי שאלה אם משפחתי חברה ב-013 ברק- עניתי שכן- נתתי לה פרטים אישיים- מתוך מחשבה שרק בעזרת פרטים אלו תוכל לעזור לי. הבחורה נתנה לי קוד חילופי כדי שאני אוכל להתקשר מחו"ל הביתה- אך לא זכרה לציין שזה הוא קוד לכרטיס אחר לגמרי שהתשלום עליו מגיע בחשבון הביתה. השתמשתי בכרטיס הרבה מאוד זמן- במיוחד בזמן המלחמה כאשר הורי היו בבית בכרמיאל- החשבונות הגדולים שהגיעו הביתה לא הדליקו לנו נורה אדומה מכיוון שגם הורי התקשרו לחו"ל. כאשר הבנו כי זמן רב הכרטיס לא ניגמר והחשבונות גדולים מידי, התקשרנו לשירות לקוחות והסברנו את המצב, ביקשנו שיאזינו לתיעוד שיחות וישמעו שחלה טעות מצד העובדת שלהם- אך הם סירבו לשמועה ולהתחשב- וכך שילמנו חשבון של 8000 ש"ח בערך.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי- עקב טעות העובדת שלהם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|