פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים מהחשבון למרות שביטלתי את המנוי לפני יותר משנה!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר משנה ביטלתי את המנוי שלי בברק,ברשלנותם הם לא ביטלו את המנוי והמשיכו לגבות כסף מחשבון הבנק שלי דרך הוראת הקבע של כרטיס האשראי .כשהתקשרתי לאחר שגבו ממני59 ש"ח התווכחה איתי נציגת השירות שאני עדיין משתמשת בשירותיהם.לאחר בדיקה שעשתה(וזמן המתנה טלפוני של יותר מחצי שעה)התנצלה על הטעות ואמרה שיחזיר לי את הכסף במנוי.מיותר לציין שאם היו עושים עבודתם נאמנה היו יודעים מלפני שנה שאין לי מנוי ולכן אין אפשרות להחזיר את הכסף לשם.אז הבטיחו להחזיר את הכסף לחשבון בנק שלי.הודהמתי לגלות שגם החודש הם גבו 29 ש"ח ן 4 ש"ח נוספים.הטלפונים החוזרים ונשנים ואי היכולת להשיג את המנהל(תמיד עסוקים אף פעם לא חוזרים כשם שהבטיחו)ומסכת היסורים בהמתנה אין סופית והסברים נוספים לנציגות השירות.וגביית כסף מיותר.
בזבוז זמן כסף ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ביטול המנוי ופיצוי כספי על זמן ההמתנה הט פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה