פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן תמיכה טכנית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש החלפתי ספק אינטרנט והתחברתי לברק. מהר מאוד התברר שבשעות הערב ה-latency של החיבור גבוה מאוד. ב-4/11 בני התקשר לתמיכה טכנית, דיבר עם פקידה בש יוליה. היא לא הצליחה לפתור את הבעיה ולבקשתה שלחנו לברק ב-6/11 דואר אלקטרוני עם תאור הבעיה ופרטים טכניים נוספים. לאחר ולא קיבלנו שום תגובה, התקשרתי לברק ב-12/11, דיברתי עם פקידה בשם אירנה (לא בטוח), הסברתי לה שוב את הבעיה והיא הבטיחה שנציג ברק יתקשר אלינו בשעות הערב ע"מ לנסות ולמצוא פתרון. לאחר שאף אחד לא התקשר, ב-13/11 דיברתי עם פקיד בשם אוהד ושוב פעם קיבלתי הבטחה להתקשר אלינו ולטפל בבעיה ושוב ללא כל תוצאה. כשאנחנו מנסים להתקשר לתמיכה הטכנית של ברק בשעות הערב כל יום באופן קבוע נתקלים במענה קולי המודיע שכרגע ישנו לחץ גדול מהרגיל וכדאי להתקשר מאוחר יותר.
אי אפשר להשתמש באינטרנט בצוורה מלאה סוג הנזק :
לטפל בבעיה טכנית ולפתוא אותה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה