פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון , עקב אי ביטול של מנוי האינטרנט. נושא התלונה:
טוניק ילנה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שמי, ילנה טוניק, ת.ז. 307803429.
היום, התקשרתי לחברת ברק 013, עם בקשה לבטל את מנוי האינטרנט.
שאלו אותי מה הסיבה? עניתי, שיש לי כבר מנוי האינטרנט בחברה 012.
ושאני לא צריכה עוד מנוי אחד בחברת ברק. התחילו לבלבל לי את המוח עם כל מיני מבצעים וסיפורים על השירות שהחברה נותנת. אמרתי עוד פעם שאני רוצה שיבטלו לי את המנוי.לא עזר.עוד פעם ביקשתי שינתקו לי את המנוי לא עזר. אז מה יעזור לי?
בברכה
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיבטלו לי סוף סוף את המנוי! פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה