פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא נאותה של כספים בתום מבצע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי חבילת גלישה דרך חברת הכבלים HOT וחברת ברק בסך של 30 ש"ח. לאחר שנה הארכתי את החבילה בשנה נוספת דרך הכבלים. לאחר 3 חודשים ראיתי חיובים של חברת ברק בחשבונית האשראי שלי. בשיחתי עימם התברר כי חבילת הגלישה פורקה וכעת אני משלמת לכל אחד מהחברות בנפרד בסך של 100 ש"ח. בשיחותיי עם HOT כיצד זה הועברו פרטי חשבוני לברק ללא ידיעתי, טענה זו כי הפרטים הועברו לצורך משמרת בלבד וכי על ברק ליידע את הלקוח בטרם החיוב.
החוצפה הגדולה מכולם הייתה כי ברק לא טרחה לשלוח לי חשבוניות על שלושת חודשי התשלום. הם טענו כי קיים תא דואר אליו נשלחות החשבונית. מיותר לציין כי קיומו של תא זה לא הובא לידיעתי מעולם. נציגת השרות בברק אף האשימה אותי בכך שאני "חיה בעולם ורוד משלי" כי אני מצפה שיצרו עימי קשר לאחר החיוב.
אז מצטערת שאני חיה בעולם ורוד שכזה אך בחוצפה וגנבה מסוג כזה עדיין לא נתקלתי. תתביישו לכם!!!!!!!

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה