פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין בגין חבילת סינון דואר אלקטרוני ובניגוד להבטחה בכתב נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
למרות הבטחת נציגת החברה בכתב מיום 30/10/06 לפיה החל מ-10/9/06 לא אחוייב בגין חבילת סינון דוא"ל עד 19/1/07, חוייב כרטיס האשראי שלי גם בחודש נובמבר 2006 עבור חבילת סינון דוא"ל. ההבטחה הנ"ל ניתנה לאחר התכתבות עניפה ושיחות טלפון מרובות בעקבות חיוב כספי שלא כדין ודרישתי להחזר החיוב.
אין צורך לומר, שסגה זו נמשכת זמן רב ומיותר, כאשר החברה חוזרת ומפרה את התחייבויותיה שניתנו בניסיון לתקן עוול קודם.
אודה לטיפולך המסור בתיקון המעוות בהקדם, וביטול החיוב.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר החיוב שלא כדין ועמידה בהתחייבות החברה שניתנה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• לאחר בדיקת מערכות חברת 013 ברק נמצא, כי גב' אשכנזי לא חוייבה בעלות שירות סינון דוא"ל, החל מתאריך 05.10.06. זאת, בהתאם להסכמה עימה.
• חיוביה בעבור שירות זה יחלו בתאריך 19.01.07 וגם זאת, בהתאמה מלאה עם הדברים, אשר סוכמו עם גב' אשכנזי.
• אשמח לסייע בכל שאלה נוספת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה