פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות של שרותי הטלפונים לחו"ל של חברת ברק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוחה של חברת ברק למשך זמן קצר ביותר ולאחר שהסתבר לי כי לא קיבלתי את כל האינפורמציה הדרושה לגבי שירות שיחות לחו"ל וכי החיוב היה גבוה ביותר ממה שהוסבר לי, ביקשתי להתנתק. שוחחתי עם נציגה והוסבר לי כי נותקתי מהשרות, וקיבלתי מספר אסמכתא לאשר זאת. כעבור חודשיים (המקרה קרה באוקטובר) ראיתי חיוב מברק בכרטיס האשראי שלי. פניתי הבוקר למוקד שירות הלקוחות וביקשתי לנתק אותי לאלתר ובנוסף ביקשתי אישור בכתב כי אין אני לקוחה של ברק יותר וכי לא יתבצעו עוד חיובים. לאחר שיחה של כחצי שעה עם הנציגה, במהלכה הייתי בהמתנה כ- 15!!! דקות, נאמר לי כי אין שום אפשרות לשלוח לי אישור כזה בכתב, ושהאפשרויות היחידות הן או מספר אסמכתא נוסף - שהתגלה כלא יעיל כי אין לי אפשרות לדעת מה באמת כתוב במחשב, או לראות את החשבוניות באתר האינטרנט. כשהסברתי כי אפשרויות אלו לא מקובלות עלי וכי אני לא חושבת שהבקשה למכתב המפרט את ההתנתקות הוא מוגזם, נאמר לי שאין מה לעשות. ביקשתי לדבר עם מנהל או גורם אחראי אחר ונאמר לי כי זה לא ניתן לעשות כרגע וגם כי אין אפשרות שיחזור אלי מנהל בטלפון, אלא אם תקבל הנציגה אישור ועל זה עלי להמתין שוב על הקו. אני רואה זאת כחוצפה מדרגה ראשונה.
כל מה שאני רוצה זה מכתב המאשר את עובדת התנתקותי מברק על מנת שלא יוכלו לחייב אותי שוב על שרות שאני לא משתמשת בו ושביקשתי שינתקו אותי! פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה