פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות ל"ברק"< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני מעט יותר משבועיים נרשמתי בחברת "ברק" למבצע על שיחות לחו"ל. הנציג שדיברתי איתו הציע לי להתחבר גם לאינטרנט באמצעות "ברק". אז הוצע לי מחיר של 31 שקל בחודש תמורת חיבור במהירות 1.5 מגה. לצערי הרב, התפתיתי להצעה וביטלתי את המינוי של ב"בזק בינלאומי" - בעיקר מתוך הערכה לשירות של "ברק", שעד הסיפור הזה היה מצוין. אולם, כשהתקשרתי כדי להתחבר לאינטרנט נאמר לי שהמחירים עלו, וחיבור במהירות הנ"ל יעלה לי כ-39 שקל בחודש. הנציגה שאיתה דיברתי הציעה לי מבצע עם חודש ראשון בחינם. לפי מיטב זכרוני, לא צוין באוזניי מפורשות שעליי להתחייב לשישה חודשים - עם זאת, יתכן שלא שמתי לב, אך בכל מקרה לא הסכמתי באופן מודע להתחייבות כזאת. אני בטוח במאת האחוזים שלא נאמר דבר לגבי דמי יציאה כלשהם. מאוחר יותר גיליתי שכמה ידידים שלי שמחוברים לאינטרנט באמצעות "ברק" משלמים תשלום אף נמוך יותר - אותם 31 שקל בחודש - ללא כל התחייבות. תוך זמן קצר - מספר ימים - גיליתי שאיני מסופק ממהירות הורדת הקבצים. ביקשתי לבטל את ההתחברות לאינטרנט, ואחרי דיונים ממושכים נציגת קשרי לקוחות אמרה לי שיתקשר אליי תומך טכני בכיר, ואם לא יפתור את הבעיה - אוכל לחזור אליה והיא תבטל את המינוי. לא חזר אליי לא תומך בכיר ולא זוטר, אך התקשרתי לתמיכה הטכנית בעצמי, והבהרנו שאין שום תקלה חריגה שבה התמיכה הטכנית יכולה לעזור. שוב עברתי את אותו המסלול הפתלתל, הגעתי למחלקת קשרי לקוחות, ונציגה בשם מעיין הודיעה בנימה נחרצת שאם אתנתק, עליי לשלם דמי ביטול בסכום של תשלום מלא על כל חודש שנותר, כלומר למעשה שישה חודשים. לאחר מכן הנציגה אמרה שהיא תחפש את הקלטה השיחה שבה נרשמתי לשירות האינטרנט ותראה מה ניתן לעשות.
אחזור ואציין שלא הייתי מודע להתחייבות כלשהי, מה גם שלא קיבלתי הביתה נוסח כתוב של הסכם התקשרות - דבר שמהווה חריגה ואף עבירה. בנוסף, אף נציג של "ברק" לפני מעיין לא אמר לי דבר שניתוק יחייב אותי לשלם תשלום מלא תמורת שישה חודשים - הטעייה בוטה בעיניי. תמצית העניין היא שאיני מעוניין לגלוש דרך "ברק", ואני רוצה להתנתק. אם אדרש - אשלם את הקנס המקומם (והרי אפילו לו הייתי ממשיך עם המבצע, הייתי משלם רק תמורת חמישה חודשים מתוך שישה), ואתבע אותו בבימ"ש לתביעות קטנות. במקרה כזה אדרוש לבטל גם את המינוי שלי על שיחות לחו"ל. שאלתי ל"ברק": אפילו בלי קשר להיבט המשפטי - האם זה הוגן שאשלם תשלום מלא תמורת שישה חודשי גלישה במצב כזה? האם אתם חושבים שטרטור כזה מועיל לחברה? אם תסכימו לשחרר אותי מכבלי החיבור בכבלים, אמשיך להיות לקוח מרוצה בשירות השיחות לחו"ל. אחרת, תאבדו לקוח לתמיד ותרכשו אויב שישמח לפרסם ברבים את "השירות המעולה" של ברק, וגם תתמודדו עם תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות - עורכת הדין שאיתה התייעצתי אמרה מפורשות שיש לי סיכוי טוב לזכות, ואז תשלמו גם על הוצאות המשפט.
כתבתי את כל זה בתקווה שנציגי "ברק" בכל זאת ינהגו בתבונה ויסכימו לבטל את החיבור שלי לאינטרנט ללא דרישת קנס מופרז. כמובן, אני מוכן לשלם על אותם הימים הבודדים שבהם הייתי מחובר דרך "ברק".
בכבוד רב,
איגור.

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה