פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לחיוב לאחר ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני עליתי לפני שנה מארה"ב והתחברתי באמצעות מבצע מיוחד של הוט לאינטרנט. בעת החיבור לא נאמר לי דבר על שיתוף פעולה עם חברה אחרת ולא דיברתי מעולם עם חברת ברק בזמן התקופה שהיה לי אינטרנט. לפני כחודשיים החלטתי לנתק את האינטרנט והודעתי על כך להוט. לא נאמר לי שאני חייבת להודיע לברק ולכן הנחתי שניתקתי את האינטרנט ובזה נגמר הסיפור. אני צריכה שוב לציין שאני עולה חדשה ולא מכירה את כל הפרוצדורות בקשר לחיבור וניתוק מהאינטרנט. מעולם לא יצרו איתי קשר נציגים של חברת ברק ובהוט לא אמרו לי כי עלי להודיע לברק על הניתוק.
כחודש לאחר הניתוק קיבלתי מכתב מברק לפיו אני חייבת להם תשלום על שיחות טלפון שעשיתי לחו"ל ותשלום על שירותי האינטרנט למשך חודש. התקשרתי מיד למספר הטלפון שהיה רשום על גבי המכתב ולאחר שענה לי משיבון השארתי את מספר הטלפון שלי מתוך הבנה שיחזרו אלי.
כעבור חודש קיבלתי עוד מכתב ובו צוין שזהו המכתב האחרון לפני פניה למשפט. פניתי לשירות הלקוחות של ברק והסברתי להם שאני עולה חדשה, שלא ידעתי ולא נאמר לי שעלי להודיע לברק על הניתוק וכלל לא ידעתי שאני מקבלת מהם שירותי אינטרנט. בנוסף ביקשתי להפריד את התשלום של האינטרט מהתשלום של שיחות הטלפון היות ואני מעונינת לשלם על שיחות הטלפון שאכן ביצעתי. המוקדנית העבירה אותי למחלקת הגביה שם קיבלתי משיבון והשארתי הודעה שיחזרו אלי.
לבסוף חזרו אלי ממחלקת הגביה שם הובטח לי שיבדקו את האופציה להפריד את תשלום האינטרנט מתשלום הטלפון ולגבי האינטרנט הם יפנו לפתרון משפטי.

שוב אני רוצה לציין שלא הייתי מודעת כלל לכך שאני עובדת עם ברק. לא השתשתי באינטרנט מאז שהתנתקתי ואף גורם לא פנה אלי ליידע אותי שאני צריכה להודיע לברק על הניתוק. שאמרתי זאת למוקדנית היא אמרה לי שהטיעון שלא ידעתי לא פותר אותי מתשלום ועצם זה שכלל לא השתמשתי באינטרנט בתקופת החיוב לא מענינת אותם.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על חודשיים חיוב לאחר שניתקתי את שירותי האינטרנט מהוט פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה