פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא נתבקש נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר נרשמנו לקבלת שירותי אינטרנט דרך הסכם עם האוניברסיטה העברית בירושלים. לפי התוכנית סטודנטים אשר משלמים דמי רווחה לאוניברסיטה זכאים לשירותי גלישה במהירות 750 ללא תשלום . ניתן להרחיב את השירות לרוחב פס גבוה יותר בתוספת תשלום. אנו ביקשנו מסלול 750 K בלבד. לאחר קבלת החיוב הראשון ראינו שבוצע חיוב בגין השירות .בבירור עם החברה נמסר שהיינו רשומים למסלול 1.5. נאמר לנו שהדבר ישונה מיידית אך לא ניתן לקבל החזר עבור החודש. חודש לאחר מכן ראינו ששוב התבצע חיוב. נציגי החברה סירבו לבטל את החיובים בטענה שנהננו מהשרות בתקופה זו.
יש לציין שספק התשתית HOT מספק לנו רוחב פס של 750 כך שלמיטב הבנתי לא ניתן להנות מהשירות ובכל מקרה לא ביקשנו את השרות.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיובים בגין מסלול גלישה 1.5. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה