פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא הוגן של 013 ברק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מעשה שכך היה:
בנובמבר 2005 הצטרפתי דרך הוט למבצע משולב תשתית+אינטרנט (הוט+ברק) לחיבור לאינטרנט לשנה.
במשך השנה הזו חייבו אותי חברת הוט בלבד סכום קבוע כל חודש.
בתום השנה (נובמבר 2006) עשיתי מספר בירורים והחלטתי שלא להמשיך בחבילה הוט+ברק (המחיר נהיה יקר בהרבה לאחר שנה).
התקשרתי לכבלים וביטלתי את המשך המבצע.
לפני כמה ימים גיליתי שיש חיוב חדש בכרטיס האשראי שלי - לפקודת חברת 013 ברק.
חיוב לחברה זו מעולם לא נעשה בשנה האחרונה.
התקשרתי לברק והם אמרו לי שמכיוון שלא הודעתי להם על הניתוק הם המשיכו לחייב אותי עם מחירי המשך המבצע.
הם גם אמרו לי שאמנם הפסקתי להשתמש במשתמש שלי בברק בנובמבר 2006 אבל הוט לא הודיעו להם והייתי צריך להודיע בעצמי לברק שאני מתנתק.
כמובן שהתנתקתי בשלב זה אבל את הכסף שחויב על שירות בו לא השתמשתי ואף לא ידעתי שאני עוד רשום בו הם לא היו מוכנים להחזיר.
הם גם אמרו שמצב כזה נראה להם סביר והגיוני בהחלט.
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
מר בריקנר הצטרף, בתאריך 24.11.05, למבצע משותף של חברת HOT ו – 013 ברק בשירות האינטרנט המהיר.

מבצע זה מקנה גלישה בשירות, במהירות M1.5 בעלות משותפת לשתי החברות 73 ₪ (כולל מע"מ) בשנתו הראשונה. התשלום בשנה הראשונה מתבצע בחשבונית חברת HOT בלבד. החל מהחודש ה – 13, עלות השימוש לחברת 013 ברק בנפרד הינה 59 ₪ (כולל מע"מ).

עם בקשתו של מר בריקנר, בתאריך 28.01.07, לסיים את קבלת שירות האינטרנט המהיר במנוי על שמו, הדבר נעשה באופן מיידי. לא התקבלה כל פנייה קודם לכן בנושא זה. היות וחברת 013 ברק המשיכה לספק את שירותי האינטרנט המהיר למר בריקנר, גם בתום שנתו הראשונה של המבצע, ונשאה בעלות הפעלתו, אין כל מקום לזיכוי הלקוח.

אשמח לסייע בכל שאלה נוספת.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה