פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שווא כמו גם סחבת וטרטור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד ברק אי טי סי.


בחודש יולי השנה שלחתי לכם הודעה המבקשת לנתק מייד את חשבון האינטרנט שלי ולהפסיק לחייב אותי.

1. נעניתי כעבור זמן על ידי נציגת שרות שהציעה לי לשדרג את השרות. על ההצעה השבתי בשלילה. כמו כן חזרתי והדגשתי את בקשתי להתנתק. הנציגה טענה שאין לה את הסמכות לנתק. היא הבטיחה לי שבקרוב יחזור אליי נציג אחר שלו יש סמכות.
2. אחרי זמן נוסף ולפני נסיעה ארוכה לחו"ל, משלא נענו פניותיי ביטלתי את חיוב הקבע דרך חברת כרטיסי האשראי.
3. למרות זאת המשיכה ברק לנסות ולחייב את חשבוני במשך 4 חודשים נוספים.
4. כשחזרתי לארץ נדהמתי לגלות שהשרות נותק רק לאחרונה ושחויבתי עליו למשך מספר חודשים.
5. כפלה תדהמתי כאשר הובהר לי מנציג שרות (מוחמד) כי אני משלם עכשיו על שרות משודרג. לטענתו יש בידי ברק הקלטה שלי מזמין את השדרוג באוגוסט.
6. אחרי שעות של שיחות שבהן הזמנתי את נציג השרות להשמיע לי את ההקלטה, תוך שאני מודיע לו שהטלפון היה מנותק בתאריך בו כביכול התבצעה השיחה, וכי לא שהה איש בביתי (כך שלא יתכן שבטעות מישהו אחר ענה לשיחה), חזר אליי מהנציג עם הבשורה שהחיוב המיותר בוטל.
7. מאוחר יותר באותו יום, חזרו אליי נציגי שרות ממחלקת גבייה. הם אמרו שלפי הכיתוב עליי החוב על החודשים הנוספים בוטל אף הוא.
8. כמו כן, נודע לי כי החל מחודש מסויים בשנת 2005 התחלתי לשלם על שרות אנטי-ספאם.
9. אני משוכנע שלא הזמנתי שרות כזה. יתרה על כך, אני משוכנע, אחרי הוצאת תדפיסי שיחות נכנסות ויוצאות כי לא התקיימה שיחה אחת ביני לבין החברה.
10. ביקשתי מנציג השרות לברר את האמור.
11. הנציג הבטיח לברר ולחזור אליי.
12. באמצע חודש ינואר 2007 קיבלתי מכתב מעורך דין אלי סומך התובע ממני לשלם 487 שקלים. 250 דמי טיפול והיתר את החוב המקורי. אותו חוב שנציגי ברק הודו בפניי שמקורו בטעות.
13. פניתי למשרד עורכי-הדין. נציגת המשרד אמרה לי שחברת ברק שבה וטוענת שיש לה הקלטה שלי בה אני מבקש לשדרג את השרות. כמו כן, אמרה לי הנציגה כי מבחינת ברק השתמשתי באינטרנט עד לתאריך 28.6.2006 . לטענתה החיובים שהם מבקשים הם על ביטולים על חודשים קודמים. ביקשתי ממנה לבדוק על אילו חודשים מדובר, והיא אמרה : "אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר". לשאלתי האם אין כאן סתירה או טעות ענתה נציגת המשרד שיש סתירה. כמו כן הוסיפה כי התעייפה כבר מברק.
14. אם נציגת משרד עורכי הדין התעייפה, הרי שאני התעייפתי שבעתיים.
15. מעולם לא נתקלתי בסחבת וטרטרת כזו מצד גוף מסחרי, שבמשך למעלה משנה הייתי לקוח נאמן שלו. אני מרגיש מטורטר ומרומה.
16. מדוע קשה כל כך ללקוח להתנתק? מדוע עליי לבזבז שעות רבות כל כך בטיפול בנושא, אחרי שכבר הודעתם לי שנפלה אצלכם טעות?!

בזבוז שעות עבודה רבות סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה