|
|
|
|
|
|
אי הסכמה לנתק לקוח חדש |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום רביעי 7/02 התקשרו אלי מהחברה בקשר למחירים ללקוחות חדשים הסכמתי לקבל מחיר מסוים אבל לא גלשתי דרך החברה. לאחר ארבעה ימים החלטתי לבטל את המנוי שם אבל נאמר לי שאני כבר בהתחייבות לשנה ,צריך לציין שלא הגדרתי חייגן שלהם ולא גלשתי דרכם בכלל אבל עדיין לא מוכנים לנתק אותי. בנוסף לתלונה זו גם נשלח פקס למחלקת פניות ציבור בחברה.
|
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|