פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות ושירות נוראי בנוגע לבקשה פשוטה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אתחיל ואספר שני דברים על עצמי:
1. אני לקוח ותיק מאוד של ברק 013, ותמיד נהניתי מאוד משירותם.
2. אני איש רשתות מחשבים במקצועי.

בתאריך ה-24.1 חוברתי לברק 013 ו-HOT. לאחר הגעת הטכנאי ובדיקת האינטרנט בעזרת חייגן ביקשתי לעבור לחיוג ללא חייגן (דבר הנחוץ לי) ונאמר לי שהדבר יעשה תוך 72 שעות. יותר משבוע לאחר מכן, כאשר הדבר לא נעשה, פניתי אל חברת HOT ונאמר לי שמעולם לא הגיע הבקשה מברק. מאותו הרגע התחלתי בשיחות רבות מול ברק. בחלק מהמקרים הבנתם של אנשי התמיכה הטכנית היתה כה מזערית שלא רק שלא יכלו לעזור לי, אלא אף לא הבינו את הבעיה עצמה. כאשר כן הצלחתי למצוא נציג תמיכה שמבין דבר או שניים ברשתות נעניתי "אני רואה שהיו בעיות, המחלקה שמטפלת בזה אינה נמצאת כרגע, יחזרו אליך מחר בבוקר, אני אדאג לזה אישית". הדברים נאמרו בניסוח זה או דומה לו מכמה נציגי שירות שונים (מיכאל, יגאל, דביר, ושמואל). היום כבר ב-13.2, עברו כמעט שבועיים מאז הבקשה. אני עדיין ממתין לקבלת חיבור ללא חייגן.

מסקנתי היא שאמנם ברק מספקת אינטרנט מהיר במחיר זול, אך שירותם התדרדר באופן מחריד, ואת הכסף שאני חוסך מהם אני משלם כפליים בשיחות הטלפון אליהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ליעל את אופן העברת ההודעות בתוך החברה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה