כובלים אותי כאשר לא התחייבתי |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת "ברק 013" שהייתי מנוי שלה עד לפני יומיים, עובדת בצורות מאפיונריות וכובלת את הלקוחות בטענה שהתחייבו לתקופה כאשר לא עשו זאת.
הסיפור התחיל כאשר הגדלתי את חבילת האינטרנט בהוט ל5 מגה, ישר אחר כך התקשרתי לחברת "ברק" שהייתי מנוי שלה וביקשתי גם להגדיל את החבילה. בכל מהלך השיחה לא עלה שום נושא של התחייבות לתקופה מסויימת וכשנגמרה השיחה, עדיין לא התחייבתי לדבר.
מאז שהגדלתי את החבילה, התחילו בעיות חמורות של התנתקויות ופניתי אל התמיכה 17 פעמים בטלפון ו28 פעמים באימייל, חוץ מתשובה אחת, שבה הם בחרו להאשים את הוט ציטוט: "המודם שלך יוצא מסינכרון ואתה פשוט לא רואה את זה" הם לא טרחו להחזיר תשובה, אפילו לא לשלוח מייל חזרה שהם קיבלו את הפניה.
פניתי אל החברה גם דרך האתר "תלונה" וגם שם הם לא טרחו להחזיר תשובה או בכלל התייחסות.
לפני יומיים ביקשתי להתנתק משירותי החברה, ואז הם אמרו לי שאני בכלל מחוייב לחצי שנה ואם אני רוצה להתנתק אני חייב לשלם דמי התנתקות. ביקשתי מהם מסמך או הקלטה שאני מאשר להתחייב והם אמרו שהם לא חייבים להוכיח דבר והם קובעים מי התחייב ומי לא.
נכון לעכשיו, חברת "ברק" לא ניתקה אותי מהמנוי ומתנה זאת בתשלום של כ400 ש"ח דמי התנתקות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
סגירת המנוי וביטול החיוב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|