פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות ואי מתן שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

תחילה אספר שני דברים חשובים:
1. אני לקוח ותיק מאוד של ברק 013, ועד כה תמיד נהניתי מאוד משירותם.
2. אני איש רשתות מחשבים במקצועי ובעל ידע טכני רב.

בתאריך ה-24.1 חוברתי לברק 013 ו-HOT מדירתי החדשה (תחת שם המשתמש trigo). לאחר הגעת הטכנאי של HOT ובדיקת החיבור לאינטרנט בעזרת חייגן פניתי אל נציג תמיכה טכנית של ברק 013 וביקשתי לעבור לחיבור ללא חייגן (דבר הנחוץ לי לצורך עבודה מהבית) ונאמר לי שהדבר יעשה תוך 72 שעות. יותר משבוע לאחר מכן, כאשר הדבר לא נעשה, פניתי אל חברת HOT ונאמר לי שמעולם לא הגיע הבקשה מברק. מאותו הרגע התחלתי בשיחות רבות מול ברק, בחלק מהמקרים הבנתם של אנשי התמיכה הטכנית היתה כה מזערית שלא רק שלא יכלו לעזור לי, אלא אף לא הבינו את הבעיה עצמה. כאשר כן הצלחתי למצוא נציג תמיכה שמבין דבר או שניים ברשתות נעניתי: "אני רואה שהיו בעיות, המחלקה שמטפלת בזה אינה נמצאת כרגע, יחזרו אליך מחר בבוקר, אני אדאג לזה אישית". הדברים הללו נאמרו בניסוח זה או דומה לו מכמה נציגי שירות שונים (מיכאל, יגאל, דביר, שמואל וניר). לאחר מכן מספר נציגים עקבו אחר התקדמות הבקשה באופן אישי, היו אחראים לסנכרון פרטים מול HOT בעצמם, וכן הלאה וכן הלאה. היום כבר ה-15.2, עברו שבועיים מאז הבקשה הראשונה, ואני עדיין ממתין לחיבור ללא חייגן.

מסקנתי היא שאמנם ברק 013 מספקת אינטרנט מהיר במחיר זול, אך שירותם התדרדר באופן מחריד, ואת הכסף שאני חוסך מהם אני משלם כפליים בשיחות הטלפון אליהם.

כן ארצה לשבח על תפקודו של ניר המתפקד כאחראי משמרת בתמיכה הטכנית של ברק 013. בשונה מכל אנשי התמיכה, למרות שידיו כבולות במידה מה ואין ביכולתו לעשות הרבה מעבר להעברת הטיפול למחלקה אחרת, נראה שהוא באמת משתדל.
עוגמת נפש, חוסר יכולת עבודה מהבית, בזבוז זמן רב וכסף על שיחות מול מוקד התמיכה סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה