פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על טיב השירות של חברת "ברק" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לקראת נסיעתי לחו"ל – לדרום אמריקה- לתקופה של כ- 3 שבועות, רכשתי ב-10.1.07 זוג כרטיסי חיוג בינלאומי. הכרטיסים נרכשו בסניף הדואר בשיכון בבלי, כאשר הם ארוזים בנייר צלופן.
כבר בהתקשרות השנייה מחו"ל לארץ (ב-24.1.07 לערך - 14 ימים בלבד מתאריך הרכישה) נאמר לי ע"י מוקדנית שלהם (שלא הזדהתה) כי הכרטיס שאני משתמש בו פג תוקפו ומבחינה מנהלית אין באפשרותה לעזור לי.
כאשר שאלתי היכן רשום תוקף הכרטיס, אמרה לי שבצד ימין באותיות קטנות מאוד, על גבי הכרטיס. אוכל לראות את תוקפו וכן הוסיפה שרכשתי את הכרטיסים ב"מקום לא טוב" לדבריה.
כל כך נדהמתי שלא ביקשתי לדבר עם האחראית עליה וקיבלתי תשובתה כגזירה שאין עליה עוררין.

כאשר חזרתי ארצה ופניתי בטענה לסניף הדואר, מיד ובמקום יצרו קשר עם חברת ברק והאריכו את תוקף הכרטיסים בשנה.

א. אני מאוכזב מאד מהטיפול הרשלני של המוקדנית של חברת ברק , שבודאי ידעה שיש אפשרות להאריך תוקף הכרטיס ולא עשתה זאת ולא ניסתה לעזור בכל דרך אחרת, כמו לפנות לממונה עליה ולקבל הנחיות. אני נשארתי עם כרטיסי חיוג חדשים בחו"ל מבלי יכולת להשתמש בהם.
ב. הכיצד יש לכרטיס טלפון תאריך תפוגה, ומאין לי לדעת את הדבר. מה עוד שה"פג תוקף" כתוב באותיות מזעריות בצדו של הכרטיס ולא מופיע כלל על גבי האריזה.
מחובתה של חברה רצינית לידע ולכתוב בצורה ברורה על העטיפה של הכרטיסים את תאריך התפוגה, כדי שהלקוח יוכל להחליט אם הדבר תואם את צרכיו.
ג. נגרם לי נזק כספי ועוגמת נפש רבה ביותר, כיוון שנאלצתי להתקשר מטלפון נייד ובמקרים שלא הייתה קליטה התקשרתי מבתי המלון.

מכתב בנוסח זה הפניתי לחברת ברק (בצירוף העתק חשבונית), יומיים לאחר מכן יצרו עימי קשר ולאחר דין ודברים עימם הבטיחו לי להחזיר את מחיר כרטיסי החיוג בחשבון הטלפון הבא.
במכתבי ביקשתי גם פיצוי על הנזק ועגמת הנפש שנגרמו לי,אך בחברה טענו שעצם החזרת עלות הכרטיסים הינה הליכה לקראתי מעל ומעבר.
חשוב לי מאד שהציבור ידע שלכרטיסי חיוג לחו"ל ישנו תאריך תפוגה; אשר היה אמור להופיע לטעמי באותיות קידוש לבנה על האריזה.
כמו כן חשוב לי מאד שהציבור ידע שישנה אפשרות להאריך את תוקף הכרטיס בקלות רבה וניתן לבצע זאת גם בהיותך בחו"ל תוך פחות מדקה.
רק השירות הקלוקל של חברת ברק מנע ממני את היכולת ליהנות מהמוצר שרכשתי במיטב כספי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה