פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא כדין נושא התלונה:
יואש נסים שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏06 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2005 הייתי מנוי שלכם באמצעות הוט כבלים, עקב חוב שהצטבר, נאלצתם להפסיק לי את השירותים והעברתם לטיפול לעורך דין, החוב הוסדר ושולם בשוברים בבנק הדואר ומאז אינני מחובר יותר לאינטרנט ברק.
בפברואר 2007 בקשתי מהוט לחבר לי תשתית בכדי שאוכל לבחור לי ספק לגלישה, והם הציעו לי עסקה עם קווי ברק, כמו כן התקשרתי לקווי ברק ביום שיש אחד בחודש פברואר שנת 2007 והם לקחו פרטים שלי וגם פרטי כרטיס אשראי ואמרו לי להתקשר ביום ראשון בתחילת שבוע, כי יום שישי לא ניתן לסגור עסקאות, לשם קבלת סיסמא ושם משתמש, התקשרתי ביום א' בכדי לבקש סיסמא ושם משתמש, אני מקבל תגובה מאחת הנציגות שאין באפשרותי להיות מנוי שלנו כי בעבר יצרת חוב , ותיק בטיפול (החוב שולם כבר מזמן לעורך דין סומך), בקיצר אני לא מחובר לקווי ברק , אין לי סיסמא ואין לי שם משתמש, אך מה כן יש, חיוב בכרטיס אשראי לתאריך 6/3/07 בסך ... , יפה מאוד , אני מתחייב לשלם לכם בהוראת קבע באמצעות כרטיס האשראי אך אין אני מקבל שירותים מכם, אני מחובר מזה חודשיים לספק אקטקום, אין גלישה ולא נבראה גלישה בשנת 2007 באמצעות קווי ברק, חוצפה ממדרגה ראשונה וזה לא יעבור בשתיקה.
מה כן העסקה בוטלה בתאריך 6/3/07 באמצעות הטלפון ללא קנס לפי טענתכם האבסורדית , אך זיכוי על חיוב בכרטיס אשראי לא תוכל לקבל, למה?
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל את השירות, שיהיה כתוב בכתב רשמי, והחזר התשלום שחוייב בכרטיס האשראי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה