פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה במחלקת גבייה, יחסי אנוש מחפירים של נציגי שרות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
עד לפני כחודשיים הייתי לקוחה של חברת 013 ברק אשר סיפקה לי שירותי אינטרנט. במהלך חודש דצמבר קיבלתי מחברת ברק הודעה לתשלום ע"ס 58 ש"ח, לא הבנתי את פשר החוב מאחר ואני משתמשת בשירותיהם זה שנתיים ובמהלך הזמן לא היו בעיות גבייה עם החברה. התקשרתי לחברת ברק ושם נאמר לי כי אין באפשרותם לעזור לי וכי עליי לפנות למחלקת הגבייה של החברה. התקשרתי למחלקת הגבייה והמתנתי כ- 50 דקות למענה של נציג גבייה ללא הועיל. בצר לי, השארתי את מס' הטלפון שלי במערכת על מנת שיחזרו אליי, אך שום נציג מטעמם לא חזר אליי. כעבור שבועיים ב -2 לינואר, בבואי להתחבר לאינטרנט גיליתי כי ניתקו אותי מהשירות, שוב התקשרתי למחלקת גבייה ולאחר המתנה ארוכה ענתה לי נציגת שרות, היא הסבירה לי את פשר החוב. מסתבר שלפני שנתיים כאשר התחברתי לאינטרנט, בחוזה שעליו חתמתי, נכתב כי כעבור שנתיים מתחלק התשלום לספק האינטרנט ( הוט ) ולחברת ברק, הסבתי לנציגת שרות כי מס' החשבון לחיוב שונה ע"י ומזה נבע החוב. ביקשתי להתנתק מהשרות וביקשתי שישלחו לי שובר תשלום על כל חוב שעמד בתאריך זה ע"ס 135 ש"ח. ב- 18 בפברואר קיבלתי מכתב ממשרד עורכי דין אלי סומך כי עליי לשלם תוך 7 ימים את הסכום הנ"ל בצירוף הפרשי הצמדה וריבית בסך של 1.05 ש"ח(!) ובתוספת 250 ש"ח הוצאות טיפול וגבייה. פניתי אל העורך דין ושאלתי כיצד הטיפול עבר אליו כאשר אליי בכלל לא נשלח שובר תשלום ולא התראות כלשהן כפי שמקובל. נאמר לי כי יחזרו אליי עם תשובה. כעבור שבוע חזרה אליי פקידת העו"ד ואמרה לי כי היא דיברה עם החברה ונאמר לה כי נשלחו אליי 2 התראות ושני שוברי תשלום ללא מענה מצידי. הסברתי לה כי לא הגיע אליי שום מכתב מחברת ברק ובמידה והיה נשלח הייתי משלמת את החוב, הסברתי לה כי אני זו שיצרה קשר עם החברה ואני זו שביקשתי שישלחו שובר תשלום אך לא קיבלתי אותו, עוד הסברתי כי עברתי דירה והכתובת המצויה בידם אינה עדכנית וייתכן שזו הסיבה לכך שהמכתבים לא הגיעו לידי. נאמר לי כי הם מוכנים להגיע לפשרה לפיה ינוכה לי 100 ש"ח מהוצאות הטיפול ( 150 ש"ח במקום 250 ש"ח ) אך הסברתי לה כי איני מוכנה לשלם את הוצאות הטיפול ואני מוכנה לשלם את החוב המקורי בתוספת הפרשי הצמדה וריבית בסך 1.05 ש"ח. אך נענתי בשלילה. ונאמר לי כי הם מתחילים בנקיטת הליכים משפטיים נגדי. עוד אציין כי ניסיתי מס' פעמים ליצור קשר עם מחלקת גבייה של חברת ברק ועם שרות הלקוחות שלה אך במחלקת גבייה לא היה מענה ( למרות שהשארתי מס' טלפון לחזרה, ובנוסף "ביליתי" בממוצע כ-7 שעות במהלך השבועיים האחרונים בהמתנה למענה של נציג שרות אך ללא הועיל )
עוד אציין, כי השרות של נציגי החברה היה מחפיר, מסיבה כלשהיא אין אפשרות להשיג את מחלקת גבייה, התקשרתי כמעט כל יום במהלך השבועיים האחרונים למחלקת גבייה והמתנתי למענה בין חצי שעה לשעה כל פעם!!! ואז בייאושי ניתקתי את השיחה.בתאריך 6/3/07 ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות ושם למרבה ההפתעה לאחר מס' דקות ענו לי, איני זוכרת את שמה של הנציגה, אך היא הייתה גסת רוח בצורה יוצאת דופן, ביקשתי שתעביר אותי לאחראי משמרת אך היא סירבה ואף הרימה את קולה עליי , ולסוף ניתקה לי את הטלפון בפרצוף!! למזלי, הקלטתי חלק מהשיחה עימה ואיני מתכוונת לוותר על יחס שכזה.
איני מעוניינת להגיע למשפט עימם, אני מעוניינת להסדיר את חובי ולשלם בעבור השרותים אותם קיבלתי, אך איני מוכנה לשלם בעבור הוצאות הטיפול לעורך דין שהם אינן מוצדקות משתי סיבות: לא קיבלתי לידיי שום שובר\ מכתב התראה מחברת ברק אך הם אינם מאמינים לי, שנית, כיצד חוב בסכום כזה מועבר לטיפול של עורך דין ובכזו מהירות???





כספי סוג הנזק :
פשרה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה