פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מסירת פרטים מלאים ונכונים לגבי עלות שרות ה CALL BACK נושא התלונה:
טפליץ יבגני שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש מאי אני ואשתי נסענו לסלובניה.יש לי כרטיס גלובלקול של חברת ברק שאני משתמש בו כבר כמה שנים שאנחנו נוסעים לחו"ל.גם הפעם התקשרתי לברק בשביל לברר איך אני מתקשר מסלובניה לארץ.בחורה אמרה לי שבסלובניה כרטיס גלובלקול לא פועל,אבל יש שירות שנקרא CALL BACK שהוא "קצת" יותר יקר,אבל מאוד משתלם ועכשיו יש מבצע שבכל שיחה 5 דקות מתנה.לשאלה שלי עם אני מדבר רק 5 דקות,אז אני לא משלם כלום היא אמרה לי שכן.כמו כן היא אמרה לי שעלות דקת שיחה הוא 2.2 ₪ ואין תשלום אחר עבור דקה.כמו כן תשלום חודשי לברק עבור שירות 5 ₪ .אני החלטתי להתחבר לשירות .דבר אחד מאוד הפריע לי זה עניין של 5 דקות חינם ואני החלטתי להתקשר ולשאול עוד פעם.בחורה אחרת הסבירה לי ש5 דקות חינם זה אחרי שדיברתי באותה שיחה כבר 5 דקות אז 5 דקות אחרי זה חינם.זה נישמע לי יותר הגיוני והייתי מרוצה שבדקתי עוד פעם.חבל שהבחורה הקודמת אמרה לי משהו אחר.
אחרי חזרה מחו"ל אני בדקתי את החשבון סלקום שלי וחשבתי שיש טעות.חייבו אותי 430 ₪ על שיחות חו"ל עבור 75 דקות.זה עוד לפני ששילמתי לברק.הייתי בהלם והתקשרתי לברק לברר מה קרה.נציגת שירות לקוחות אמרה לי בשיא התמימות שזה ברור שאני צריך לשלם כסף עבור שימוש בפלפון וברק לא חייבים להסביר לי את זה ואני יכול להתקשר לסלקום ויכול להיות הם יבאו לקראתי (מה קשור סלקום..).כמו כן לשאלה שלי למה אני צריך שרות שלהם עם אני יכול לסגור עם חברת סלקום ישירות היא אמרה לי שככה יוצא לי יותר זול לדבר דרך ברק.לטענה שלי שישירות מול סלקום היה יוצא לי הרבה יותר זול מ 2.2 ₪ לברק+5.75 ₪ לסלקום היא אמרה שבסלקום זה יוצא יותר מ10 ₪דקה.אני עשיתי בירור מול סלקום שהיתי בשדה תעופה ואמרו לי שהם יכולים לעשות לי תוכנית של 5.3 ₪ לדקת זמן אוויר יוצאת.(חשוב לציין שהיה לי טלפון במסלול עסקים איתי ויכול להיות שתוכנית סלקום חו"ל יותר זולה).בכל מקרא אמרתי לסלקום לא כי חשבתי שיש לי משהו יותר משתלם מברק.
כשהייתי בחו"ל הגיע אלי הביתה פרוט התקנון של ברק,אבל ברור שקראתי אתו כבר אחרי חזרה שלי.כמו כן מדובר בתקנון על זמן אוויר ולא זמן אוויר של שיחה נכנסת חו"ל.
אני לא נכנסתי למשא ומתן ארוך עם ברק וישר פונה אלכם בתיקווה שאתם תעזרו לי.
תודה מראש.
יבגני.
כספי סוג הנזק :
עזרה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה