עודד אברהם מנהל פניות |
שם ותפקיד: |
מבדיקת הנושא לעומק עלה, כי עקב תקלה טכנית נקודתית בזיהוי אמצעי התשלום, שירות האינטרנט המהיר של מר סויסה הושהה ליומיים. שוחחתי עם מר סוויסה, התנצלתי על הטעות ולשמחתי נפתר הנושא לשביעות רצונו המלאה.
יודגש, כי גם אם מדובר בתקלה נקודתית, תפיק חברת 013 ברק לקחים מהאירוע, כדי שלא יישנה. |
תגובה: |
שוחחתי עם מר סוויסה, התנצלתי על הטעות ולשמחתי נפתר הנושא לשביעות רצונו המלאה.
יודגש, כי גם אם מדובר בתקלה נקודתית, תפיק חברת 013 ברק לקחים מהאירוע, כדי שלא יישנה. |
פתרון: |
|
|