פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש והיתנהגות מביישת של נציגת שירות נושא התלונה:
מנוי ..סויסה מייק סמי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום17/6/2007 נשלח אלי מכתב הודעה על חוב(עלי לציין שלפני כחודש נגנב לי כרטיס אשראי ונציג החברה שהיתקשר לברר למה לא מכדים את התשלום ומסרתי לו מספר כרטיס חדש)בסך 92.55 וניתנה לי ארכה ל10 ימים לתשלום החוב .
המכתב הגיחע אלי היום 25/6/2007 בשעות הבוקר.
בשעה 16.00 לערך כשהיתי עסוק באיטרנט בעבודה מאוד חשובה היתנתק לי האינטרנט ולא יכלתי להמשיך בעבודה הדחופה
לאחר בירור ושיעות המתנה רבות לטלפון נענתי בצורה זוועתית ודוחה מצד נציגת השירות והשיחה הסתיים בכעס, וגם סירבה להעביר אותי לממונה עליה או למנהל משמרת.
התקשרתי שנית בתיקווה שנציגה אחרת תטפל בבקשתי ואכן כך טופלה הבעיה
אני שואל את עצמי האים זה יחס בכלל ללקוחות לנתק אדם מהאינטרנט כשזה מאוד חשוב וללא התראה למרות שכתוב 10 ימים ?
אחרי המון שנים ש/ל היתקשרות עם הספק ברק013
ובמיוחד שהמכתב נשלח רק 17/6/02007 והגיע לידי ב25/06/2006
לידעתכם חושב להיתנתק מכם כולל בני משפחה חברים ומכירים

עוגמת נפש סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
עודד אברהם מנהל פניות שם ותפקיד:
מבדיקת הנושא לעומק עלה, כי עקב תקלה טכנית נקודתית בזיהוי אמצעי התשלום, שירות האינטרנט המהיר של מר סויסה הושהה ליומיים. שוחחתי עם מר סוויסה, התנצלתי על הטעות ולשמחתי נפתר הנושא לשביעות רצונו המלאה.

יודגש, כי גם אם מדובר בתקלה נקודתית, תפיק חברת 013 ברק לקחים מהאירוע, כדי שלא יישנה.
תגובה:
שוחחתי עם מר סוויסה, התנצלתי על הטעות ולשמחתי נפתר הנושא לשביעות רצונו המלאה.

יודגש, כי גם אם מדובר בתקלה נקודתית, תפיק חברת 013 ברק לקחים מהאירוע, כדי שלא יישנה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה