עודד אברהם מנהל פניות |
שם ותפקיד: |
למר אלפרגוטר תואם טכנאי עוד בטרם פנייתכם אלינו. לצערי, אכן חל עיכוב בתיאום עצמו.
שוחחתי עם מר אלפרגוטר, התנצלתי על חווית השירות שחווה ולאחר שווידאתי, כי התקלה הטכנית תוקנה לשביעות רצונו, הוענקה לו מחווה שירותית מטעם חברת 013 ברק.
לשמחתי, מר אלפרגוטר ימשיך להיות חלק מקהל הלקוחות של 013 ברק. |
תגובה: |
שוחחתי עם מר אלפרגוטר, התנצלתי על חווית השירות שחווה ולאחר שווידאתי, כי התקלה הטכנית תוקנה לשביעות רצונו, הוענקה לו מחווה שירותית מטעם חברת 013 ברק.
|
פתרון: |
|
|