עודד אברהם מנהל פניות |
שם ותפקיד: |
כאמור בפנייתה של גב' וסקר, חברת 013 ברק לא יודעה על ידה או ע"י כל גורם אחר, בשינוי פרטי המבצע שברשותה. עם זאת, בעת פנייתה של הלקוחה למוקד שירות הלקוחות, הוחלט, כהטבה שירותית, לזכותה בהפרשי העלויות בין המבצעים.
שוחחתי עם גב' וסקר, בכדי להביע את התנצלתי על חווית השירות שחוותה. בטוחני, שמקרה נקודתי זה אינו מאפיין את השירות האיכותי, שהוענק וימשיך להיות מוענק לגב' וסקר, כלקוחת חברת 013 ברק. בנוסף, עודכנה גב' וסקר על העברת הזיכוי לאמצעי התשלום הרשום על שמה בחברתנו.
|
תגובה: |
גב' וסקר עודכנה על העברת הזיכוי לאמצעי התשלום הרשום על שמה בחברתנו.
|
פתרון: |
|
|