פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זה התחייל לפני כ 3 חודשים גבו ממני מהחשבון כמאה שח על זה שהחברה משותפת
איתם במבצע לא ידעה אותם שהמבצע נגמר
כבר ביום שקיבלתי הודעה על כך שאני בחוב אצל ברק עשיתי ועידה עם ברק והחברה המשותפת לראות מה קרה
ברק אמרו שיבדקו את זה
קיבלתי תשובה שההחזרים מגעים לי ושאני יראה זיכוי בחודש אחרי
מאז התקשרתי מספר פעמים וכל פעם נמסר לי אחרת היו נציגים שאמרו שמגיע לי וכאלה שבכלל אמרו שלא אישרו לי את ההחזר
בסופו של דבר נמסר לי מספר הסמכתה ונמסר שתוך 14 יום אני יראה החזר בישרכרט עובר 14 יום או יותר עדין לא רואה החזרמתקשרת ומוסרים לי שנעשתה טעות ובתוך 14 ימם אני יראה החזר נותנים לי שוב מס הסמכתא מתקשרת שוב אחרי ומוסרים לי שלא תוך 14 יום והנציגה טעתה טוב כבר התחלתי להתעצבן ולומר שכמו שאתם יודעים לגבות כל חודש זה לא הגיוני שחודשים לוקח להחזיר 100 שח
לפני כשבועים דיברתי שוב עם נציגה שאמרתי לה שאני רוצה לשוחח עכשיו עם מנהל כי היא אמרה שרק בחודש 8 אני יראה החזר
העבירו לי מנהלת הבשם שרון (זה היה ביום חמישי לפני כשבועיים)
מסרה שביום ראשון תעדכן אותי אם אני יראה החזר מידי או שאני יהיה ביתרת חוב לבקשתי-כי כבר לא יכולי יותר העדפתי שאני יהיה ביתרת זכות
ושאני לא יצטרך להתקשר כל הזמן
מסרה שתתקשר ביום ראשון לעדכן אותי
לאחר מס ימים אני רואה ששרון לא חזרה אלי מתקשרת שוב ביום שלישי שעבר מסרו לי שאני יראה מחר בבוקר החזר בישרכרט וששרון תתקשר על מנת להתנצל -לבקשתי על כלך שלא ידעה את הלקוחה בנעשה ושהייתי צריכה להתקשר שוב ושוב
ביום שני האחרון דיברתי שוב עם נציגה הסברתי לה שאני מחכה המון זמן לשיחת מנהל היא מסרה שבעוד 5 דקות היא הולכת הביתה ושאין מה לעשות הבטיחה ששרון המנהלת תתקשר כבר למחרת-שיחה מוקלטת
לבסוף השתקשרתי שוב היום ורציתי לראת מה קורה הוסבר שאני ביתרת זכות וושהוא לא מוצא לנכון שיחת מנהל הסברתי לו שבמשך 3 חודשים אני מתקשרת שוב ושוב וכל פעם אומרים לי אחרת
ומנהלת הבטיחה שתחזור אלי
שאני רוצה את הטלפון של תלונות הציבור ושמנהל יחזור אלי
הבחור בשם יעקב ניתק את השיחה ואפילו לא חזר אלי
העניין הוא לא הכסף אלא השירות הגרוע שקיבלתי שאני במשך 3 חודשים מטורטרת אחרי נציגים שממש לא יודעים להתייחס ולעשות את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר
וכמובן ששרון שטוענת שהיא מנהלת לא חזרה אלי אחרי שהבטיחה שתחזור
אני חושבת שמגיעה לי התנצלות מדרג גבוהה יותר על היחס והשירות והטלפונים שעשיתי במשך 3 חודשים
עגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות מדרג גבוהה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
עודד אברהם מנהל פניות שם ותפקיד:
כאמור בפנייתה של גב' וסקר, חברת 013 ברק לא יודעה על ידה או ע"י כל גורם אחר, בשינוי פרטי המבצע שברשותה. עם זאת, בעת פנייתה של הלקוחה למוקד שירות הלקוחות, הוחלט, כהטבה שירותית, לזכותה בהפרשי העלויות בין המבצעים.

שוחחתי עם גב' וסקר, בכדי להביע את התנצלתי על חווית השירות שחוותה. בטוחני, שמקרה נקודתי זה אינו מאפיין את השירות האיכותי, שהוענק וימשיך להיות מוענק לגב' וסקר, כלקוחת חברת 013 ברק. בנוסף, עודכנה גב' וסקר על העברת הזיכוי לאמצעי התשלום הרשום על שמה בחברתנו.
תגובה:
גב' וסקר עודכנה על העברת הזיכוי לאמצעי התשלום הרשום על שמה בחברתנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה