פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבוני על אף שלא סופק לי כל שירות - היות ו"נפלתי בין הכסאות" של HOT ו-013 ברק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה,השתמשתי בשירותי חברת HOT לצורך חיבור לאינטרנט בכבלים, וחברת 013 ברק כספקית האינטרנט בדירתי השכורה בירושלים. בתום כ-9 חודשי שירות (בתאריך ה-24.08.06), כאשר בחרתי לעבור דירה להרצליה, שם כבר מותקן אינטרנט אלחוטי של אותם ספקים ממש, התקשרתי לחברת HOT וביקשתי להתנתק מן השירות. תואם עימי מועד הגעה של טכנאי חברת HOT, על מנת שיאסוף את המודם בחזרה אל החברה, כ-3 ימים מאוחר יותר. מיותר לציין כי הטכנאי מעולם לא הגיע. לאחר שהתקשרתי בשנית לחברת HOT, נעניתי כי הייתה אי הבנה, וכי ברצונם לתאם עימי מועד אחר. מכיוון שבאותה תקופה ביליתי את רוב זמני בהרצליה, תיאמתי עם נציגת החברה כי אני אקח את המודם איתי לבית הוריי, וכי טכנאי יבוא לאספו ממני בהרצליה. כמובן ששוב קרתה אי הבנה, הטכנאי הגיע לביתי בירושלים ולא להרצליה, ושוב - המודם נשאר ברשותי.
מכיוון שרציתי לסגור את העניין כמה שיותר מהר, הלכתי אני למרכז השירות של HOT בהרצליה ב-4 לספטמבר 2006, ומסרתי בעצמי את המודם לנציגת החברה. קיבלתי ממנה אישור חתום על מסירתו, ואישור בע"פ שמרגע הזה ואילך חשבוני סגור ומנותק. את הנושא הנ"ל וידאתי גם טלפונית עם נציגת החברה - לאחר שיידעתי אותה כי מסרתי את המודם במרכז השירות, שאלתי האם יש משהו נוסף שעליי לעשות על מנת להבטיח שהחשבון מנותק, ונעניתי בשלילה.
מיותר לציין שבשום שלב מתהליך ההתנתקות הארוך והמייגע הזה שלי, לא טרח אף נציג שירות של חברת HOT ליידע אותי כי עליי להתקשר לחברת 013 ברק ולהודיע גם להם על הניתוק. היות ותהליך ההתחברות כולו נעשה דרך נציג חברת HOT, ולא נדרשתי מעולם לתאם זאת עם נציג של 013 ברק, למעט תמיכה טכנית וקבלת סיסמה, אני מודה שלא עברה בראשי המחשבה להתקשר להתנתק גם מהם. לתומי חשבתי שתהליך ההתנתקות יהיה זהה לתהליך החיבור - שעליי לדבר רק נציג אחד על מנת לטפל בנושא, וכל השאר מתואם בין שתי החברות.
לאחרונה התברר לי כי 013 ברק המשיכו לחייב את כרטיס האשראי שלי במשך 9 חודשים נוספים, מספטמבר 2006 ועד מאי 2007, על שירות האינטרנט המהיר, על אף שחשבוני לא היה פעיל באותה תקופה. ב-10 למאי 2007 פניתי לחברת 013 ברק, ודיברתי עם יורי, נציג השירות, שהודיע לי כי העניין יטופל, תועבר שאילתא ל-HOT, ואם טענתי תתברר כנכונה, יזכו את חשבוני. בתום השיחה איתו, העביר אותי יורי למורן, נציגת מחלקת קשרי לקוחות, שם התגלתה לי האמת המרה - אין שום אפשרות להחזיר לי את כספי, על אף שבדקה העלמה ומצאה כי חשבוני אכן לא היה פעיל במשך 9 חודשים תמימים, ושלא נעשה כל חיבור לרשת מאותו חשבון במשך אותה תקופה. ניסיתי להסביר כי בעצם חויבתי על שירות שמעולם לא סופק לי, שבעצם שילמתי מעל ל-600 שקל על...כלום, שכן בכל אותם 9 חודשים 013 ברק לא נתנה לי שום שירות, אך ללא הועיל.
נתבקשתי לשלוח פקס למחלקת קשרי לקוחות, ובו פירוט של סיפורי, ולקוות לטוב.
מיד לאחר מכן התקשרתי לחברת HOT, שם דיברתי עם רינה, שהציגה את עצמה כנציגה בכירה. היא הודיעה לי כי לצערה אין באפשרותה להחזיר לי את הכסף כמובן, כי החיוב מתבצע ע"י חברת 013 ברק, אבל הציעה כי תשלח לי מכתב חתום, עם הלוגו של חברת HOT ("כי זה כנראה יעזור"), בו ייכתב כי אכן נותקתי מן השירות בתאריך ה-24 לאוגוסט 2006. היא אף יידעה אותי כי דיברה עם לילך, נציגת 013 ברק, הציגה לה את הנושא, והבטיחה לי כי יקבל את היחס הראוי. רינה הבטיחה לי כי היא ברגע זה שולחת את המכתב, וכי "היא מבינה שנפלתי בין הכסאות, אך עליי רק להיות אופטימית. אולי זה יעזור".
המכתב מעולם לא הגיע. בסופו של דבר, לאחר 10 ימים של טלפונים, הצליחה חברת HOT להעביר אותו אליי בפקס.
צירפתי את האישור החתום מחברת HOT על הניתוק,לאישור החתום שהיה בידי על מסירת המודם, ולמכתב שניסחתי למחלקת פניות הציבור של 013 ברק, שלחתי בפקס, וניסיתי להיות אופטימית, כפי שהורתה לי רינה, נציגת HOT.
כמה ימים לאחר מכן הודיע לי נציג חברת 013 ברק כי הוחלט שלא להיענות לבקשתי, הכסף לא יוחזר לי, שכן חובת ההודעה על הניתוק חלה עליי, ובעצם תרמתי ב"נדיבותי" לחברת 013 ברק מעל ל-600 שקלים.
כספי סוג הנזק :
זיכוי חשבוני בגין אותם 9 חודשים בהם חויבתי ללא שסופק לי כל שירות פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
עודד אברהם מנהל פניות שם ותפקיד:
כאמור בפניית הלקוחה, חברת 013 ברק לא יודעה על סיום התקשרותה של גב' קפצון.
אי לכך, המשיכה חברת 013 ברק לספק את שירותיה ללקוחה.
למרות זאת, כמחווה שירותית, הוחלט לזכותה בגובה חיוביה, בהמלך התקופה בה לא השתמשה בשירות. שוחחתי עם הלקוחה ובישרתי לה על החלטת 013 ברק.

תגובה:
כמחווה שירותית, הוחלט לזכותה בגובה חיוביה, בהמלך התקופה בה לא השתמשה בשירות. שוחחתי עם הלקוחה ובישרתי לה על החלטת 013 ברק.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה