פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני משלם כבר שבועיים על שירות שעדיין לא קיבלתי- בירוקרטיה מיותרת נושא התלונה:
בפלר אלי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים הצטרפתי לחבילת אינטרנט עם כתובת IP קבועה של חברת ברק, למרבה הפלא - הכתובת הקבועה עדיין לא הגיעה וזה לאחר שבועיים של פינג פונג בין חברת הוט לחברת ברק - חברת הוט טוענת שהיא צריכה לקבל קבצים מברק- חברת ברק טוענת שהיא שלחה את הקבצים, ואני צריך לחזור לכל אחד בשביל להתווכח שהצד השני לא קיבל\שלח. נמאס לי מההתייחסות המגעילה הזאת - לא מעניין אותי איך מתנהלים הדברים ואיזה קבצים נשלחים לאיזו חברה - אני רוצה IP קבוע!!!
כספי סוג הנזק :
כתובת IP קבועה - עליה אני משלם!!! פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בפלר טופלה לשביעות רצונו עוד באותו היום בו הוגשה תלונתו וקודם לקבלתה.
נשמח לעמוד לרשות הלקוח בכל עת

בברכה,
פניות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה