פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
העתק מכתב שנשלח-

הריני להודיעכם בזאת,בהמשך לשיחתי הטלפונית עם נציג שירות מיום 5/8/07 ,מבטל את עסקת ההתקשרות בינינו.

עקב שירות לקוי ולא מקצועי מצידכם ,נאלצתי במשך כשבועיים לבצע שיחות רבות ונשנות למוקד הטלפוני שלכם וזאת בשל להסדיר עניין פעוט של משלוח קובץ הגדרה מתאים לחברת HOT אשר יאפשר לי התחברות לאינטרנט ללא חייגן.
ברצוני לציין שחיבור כזה היה מלכתחילה תנאי שלי לקיום ההתקשרות איתכם,תנאי אשר הצגתי אותו מראש ואכן עד לפני כשבועיים הוגדר לי על ידכם.

עקב תקלה שהייתה לי עם חברת HOT, התאפסו הגדרת אלו אצלם וביקשתי מכם להחזיר את המצב לקדמותו – כלומר, לשלוח מחדש קובץ המגדיר אותי לחיבור ללא צורך בחייגן.
לאחר שיחות חוזרות ונשנות מצידי אל שירות הלקוחות והתמיכה שלכם, הובטח לי שוב ושוב כי העניין יטופל, אך בשיחות עם נציגי חברת HOT הבנתי פעם אחר פעם כי לא נשלח הקובץ מצידכם.
בסופו של דבר, לאחר תלאות רבות, אכן שלחתם קובץ לHOT אך הקובץ הגדיר אותי שוב להתחברות עם חייגן ולא כפי שביקשתי כ"כ הרבה מדי פעמים.

כל ההתנהלות הזו מצידכם פגעה בי בהתנהלות היום יומית שלי , כמו גם בטרחה הרבה של ביצוע הטלפונים החוזרים ונשנים והסברת הבעיה שלי הרבה מדי פעמים מחדש לכל נציג טלפוני.
מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לי וברורה העובדה שההתנהלות של נותני השירות שלכם הינה לא מקצועית ומתחת לכל ביקורת.

עקב כל המפורט לעיל, ובהתאם לסעיף 4.2 בתקנון תנאים למתן שירותי קישור המופיע באתר שלכם, אני מודיע על סיום ההתקשרות שלי עמכם לאלתר ודורש מכם לבטל את העסקה מצדכם.
סעיף 4.2
הלקוח יהיה זכאי להודיע בכתב על ביטול העסקה (אם נעשתה בשיווק מרחוק) גם לאחר שני ימי עסקים ממועד ביצוע העסקה,ובלבד שיעשה כן תוך 14 ימי עסקים ממועד ביצוע העסקה.ביטל הלקוח את העסקה כאמור בשל פגמים במתן השירותיםאו בשל אי התאמה ביחס למה שהוצע לו,לא יחוייב הלקוח בכול חיוב שהוא בשל ביטול העסקה כאמור.ביטל הלקוח את העסקה כאמור שלא בשל סיבות הקשורות במפגמים במתן השירותים או בשל אי התאמה ביחס למה שהוצע לו תהה נטויז'ן 013 ברק רשאית לחייב את הלקוח בדמי ביטול בגובה 5 % ממחיר העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מבינהם.


כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה