פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחברות בטעות נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ספק אינטרנט שלי הוא בזק בינ"ל. בעקבות תקלה באינטרנט, התקשרתי בטעות ל-013 במקום ל-014 וביקשתי שיטפלו בבעייה ויחברו אותי שוב. האדם שדיברתי איתו מיהר בשמחה לחבר אותי ואף לא שאל באיזה אמצעי אני משלם. לאחר כ-4 שעות הבנתי את הטעות ומיהרתי להתקשר ל-013 ולבקש כי יבטלו את ההתקשרות. הם טענו כי הדבר הוא בלתי אפשרי וכי אני קשור איתם למשך חצי שנה. גם אם ההתקשרות תוקפא, הרי שבתום חצי השנה אני אחוייב בתשלום. לא ייתכן שאני אשלם לשני ספקים, לא יתכן שאני אשלם לספק ממנו אני לא מקבל שירות, לא ייתכן כי החברה לא מסוגלת לקבל טעות אנוש שהתבררה לאחר זמן כל כך קצר ! אני מבקש את עזרתכם.

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של הלקוח התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
פנייתו טופלה לשביעות רצונו, ובקשתו נענתה בחיוב ומנוייו של הלקוח נסגר.

נשמח לעמוד לרשותו בכל עת

בברכה
פניות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה