שרות לקוחות גרוע |
נושא התלונה: |
צוקרקורן אריה |
שם/כינוי: |
יום שני 06 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-07.08.06 התחברתי לחברת ברק.
מההתחלה השרות שקיבלתי ממחלקת שירות לקוחות היה גרוע ושיקרי.
עברה שנה והיחלתתי לא להמשיך את הקשר העסקי עם חברת הנ"ל ומיום 01.08.07 אני מנסה לברר עד מתי ההיתחיבות שלי עם החברה. נכון שכל הנציגים נתנו אותו תאריך:07.09.07. למה? "ב-22.08.06 קיבלת מתנות מחברת ברק וב-07.09.06 שידרגת ל-1.5MB מהירות הגלישה."
מפני שאיני סומך על החברה, ביקשתי לקבל במייל עם התאריך כדי שלא יגידו שלא ביקשתי לנתק את המנוי בזמן.
מאז דיברתי עם 4 נציגים. הנציגה השניה הפתיחה לשלוח את המייל תוך 24 שעות (מיום 01.09.07). כלום.
נציגה 3 הפתיחה לזרז את הטיפול (שיחה ב-02.08.07).
בשיחה עם נציג 4 (שמו גאי), ב-06.08.07, הבהרתי לו ששרת OUT של החברה אינו עובד מפני שהמייל שהופתח לא יצא מהחברה. המלצי לו גם להדפיס את המייל ולשלוח דרך דואר ישראל כדי להפתיח שאקבל את הבקשתי הקטנה.
הוא תירץ את הבלגן עקב מיזוג החברה עם NETVISION. הסברתי לו שמחלקת משפתית של החברה ממשיחה לתת את ה"שרות" ללקוחות באותה צורה יעילה ללא קשר למיזוג.(ושאלתי איך היו מיתיחסים ללקוח שהיה מפתיח לסדר את החובות בזמן הקרוב, בצורה יעילה???)
האמת שקיבלתי ממנו מספר אסמכתא אבל איני בטוח ששווה משהו.
אחרי המתנה בקו, הוא הודיע שהעביר את הבקשה לדרג יותר גבוע כדי להפתיח שאקבל את המייל. (תוך 24 שעות מהשיחה- היה בשעה 09:00 בבוקר). נכון, עוד עברו 24 שעות, אבל 15 שעות כן עברו.
חוץ משיחות עם נציגים, פעמיים נכנסתי ל"צור קשר" של החברה. נכון הפעם השניה היה כמה דקות לפני פתיחת תלונה פה. זה כי איני מעמין בשרות שלהם שם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
עמידה בהתחיבות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|