פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא נתבקש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.2.07 התחברתי לשירות האינטרנט של ברק 013..חבילת 750M במחיר 35 ש"ח לחודש, למשך שנה כאשר ישנה התחייבות לחצי שנה. השבוע שמתי לב כי בחיוב האשראי התשלום הינו 54 ש"ח ולא 35 ש"ח. פניתי לנציגת השירות של ברק (בשם אלינה) כדי לברר את פשר העניין. להפתעתי הרבה, נאמר לי כי אני מחוייבת על שירות נוסף של אנציקלופדיתYNET . הבהרתי לנציגה כי מעולם לא ביקשתי שירות זה וכי לא היה לי מושג כי קיים שירות שכזה. היא אמרה כי בטח הציעו לי את השירות חודש ראשון חינם והסכמתי וכנראה ששכחתי להתנתק. הבהרתי לה כי זה לא יתכן וכי הטעות אצלהם. היא אמרה שהיא מתנצלת אבל היא תוכל לזכות אותי לחודשיים אחרונים בלבד. ביקשתי לשוחח עם מנהלת וזו בטרם העבירה אותי למנהלת אמרה לי כי הזיכוי שהסכימה לתת לי לחודשיים אינו תקף יותר.
הועברתי למנהלת בשם שושי בנימין וזו אמרה לי כי זה תמוה בעיניה שחצי שנה לקח לי לעלות על הטעות וכי אין להם שום אינטרס "לדחוף" לי סתם שירות מבלי שביקשתי ועוד לתת לי חודש חינם. אמרתי לה שאולי חלה פה טעות ושאני בטוחה שאם היא תבדוק בשיחת ההתחברות שלי, היא תראה כי לא ביקשתי שירות כזה. כמו כן הסברתי לה כי מעולם לא נשלח אלי חשבון ולכן לקח לי זמן לעלות על הטעות. היא אמרה שכל החשבונות נשלחו לי אלי בדואר אלקטרוני של ברק..אמרתי לה שאין לי דואר אלקטרוני של ברק. והיא אמרה לכולם יש זה בחינם. אולם אני זוכרת בוודאות כי אמרתי כשהתחברתי שאני לא רוצה תיבת מייל ולכן מעולם לא חשבתי להתחבר לשם.
לסיכום היא אמרה שהיא לא מוכנה לזכות אותי על כל החצי שנה והיא לא חושבת שלא מגיע לי בכלל זיכוי כי לקח לי חצי שנה לעלות על הטעות וכי לדעתה יש כאן אחריות מצידי. היא אמרה אני מזכה על חודשיים ויותר מזה אין על מה לדבר.

אין זה הוגן שכן מעולם לא ביקשתי שירות זה, הטענה כי לקח לי חצי שנה לעלות על הטעות לא ברורה לי...אני לא הייתי מודעת לקיום השירות, מעולם לא עשיתי בו שימוש וגם לא חשבתי שיש לי סיבה להאמין כי חברה תצמיד לי שירות מבלי שביקשתי.
אני מעוניינת כי יזכו אותי על כל תקופת ההתחברות, קרי חצי שנה, שכן מעולם לא ביקשתי שירות זה.
תודה על עזרתכם
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגברת סלמון התקבלה במשרדינו ומבדיקתינו עולה כי בעת פתיחת המנויי של הגברת סלמון ניתן לה חודש חינם בשירותי אנציקלופדיית ynet, בעת ההתחברות הוסבר לגברת סלמון כי השירות יהיה מחוייב מהחודש השני ועל מנת לבטלו היא תצטרך ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות.
מכיוון שלא נוצר קשר ע"י הגברת סלמון לביטול השירות חוייבה הגברת סלמון עד חודש אוגוסט.
לאחר בדיקתינו הוחלט מפנים לשורת הדין לזכות את הגברת סלמון בשל העובדה כי לא בצעה שימושים בשירות.
פנייתה טופלה לשביעות רצונה.

נשמח לעמוד לרשות הגברת סלמון בכל עת
בברכה,
פניות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה