פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבל פרטים במרמה וחיוב חשבון ללא אישור. נושא התלונה:
‏שבת ‏08 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נציגת חברת הוט לקחה ממני פרטים של: כרטיס האשראי, תוקף, מס' תעודת הזהות כדי לצרף אותי לשרותי הטלפון של חברת הוט. הנציגה גם אמרה שאני יכול להיות מצורף לאיזשהו מבצע (20 דקות חינם לחו"ל דרך חברת ברק) לא התנגדתי מכיוון שלא נאמר לי שיש תשלום כלשהו עבור המבצע.
לאחר כמה ימים קבלתי מכתב מחברת ברק ובתוך המכתב טופס שכולל את כל הפרטים שלי כולל מספר מלא של כרטיס האשראי שלי, תוקף ומספר תעודת הזהות של, במקרה והמכתב היה מגיע לידיים לא נכונות מישהו יכל לחגוג על חשבוניי.
בנוסף ביום שנודע לי שהמבצע של ברק בתשלום הוא בוטל טלפונית (בתאריך 8/8/07) אך אני רואה שחשבוני חוייב בסכום של ~3 שקלים.
איך חברת ברק קבלה את כל הפרטי כרטיס האשראי שלי כולל תוקף ומספר תעודת הזהות.
איך חוייב חשבוני על סך ~3 שקלים , אם לחברת ברק אין את החתימה שלי
מחיקת פרטים שלי ממאגרי מידה של חברת ברק, פיצוי, החזרת כסף. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, פנייתו של מר אלברט פויסיק התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מבדיקתינו עולה כי הטופס שנשלח אל מר פויסיק היה טופס השייך לחברת הוט ולא לחברת 013 ברק.
מר פויסיק הסכים לחבילת התקשרות לחו"ל שהוצעה לו על ידי נציגת חברת הוט הכוללת עסקה לשיחות בינלאומיות באמצעות 013 ברק. עסקה זו נעשתה בהסכמתו של מר פויסיק.
פנייתו של מר פויסיק טופלה לשביעות רצונו
נשמח לעמוד לשירותו בכל עת

בברכה,
פניות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה