פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא ביקשתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל התקשרו אלי מחברת ברק וטענו כי מאחר ואני לקוח ותיק אזי יש להם מבצע של שידרוג לחודשיים חינם לאינטרנט במהירות 2.5 מגה, בתום החודשיים, הם טענו, כי אם אני ארצה לבטל את ה-2.5 מגה ולחזור בחזרה ל-1.5 אז אני צריך להתקשר ואם אני לא מתקשר אזי הם יגבו מחיר מלא על מהירות 2.5מגה.
שכחתי להתקשר ושילמתי מחיר מלא במהלך שלושת החודשים האחרונים. כאשר התקשרתי לברק ואמרתי להם שאני רוצה לחזור בחזרה ל-1.5 אזי הם טענו פתאום שאני מחוייב לשנה במהירות של 2.5 ואם אני רוצה לחזור ל-1.5 אזי אני צריך לשלם קנס. לא רק זה אלא הם המשיכו וטענו כי החודשיים חינם הם בכלל החודשיים האחרונים של המבצע ולא החודשיים הראשונים כפי שאמר לי הנציג שלהם.
כספי סוג הנזק :
שיורידו לי בחזרה ל-1.5 מגה ויחזירו לי את הכסף על החודשיים הראשונים. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של יניב התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה, מבדיקתינו עולה כי מר יניב מודרג בחזרה למהירות 1.5 לפי בקשתו.

נשמח לעמוד לרשות הלקוח בכל עת

בברכה,
פניות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה