פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איומים והפחדות לאחר שרות גרוע והחלטה להתנתק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2007 החלטתי על התנתקות מחברת ברק והוט ספקיות האינטרנט שלי
לאחר גלישה גרועה ומאות שיחות טלפון ,
נשלח אלי הביתה נציג של הוט וגילה שהמודם לא תומך בראוטר כן רק לאחר שנה וחצי של גלישה באיכות ירודה עלו על הבעיה כביכול אבל הגלישה המשיכה להיות איטית , כאמור במרץ ביקשתי להתנתק הראשונים היו הוט ,תעלה -ל3- מגה זה יסתדר כך שכנעו אותי נציגת הוט וברק בשיחת ועידה
שאלתי לגבי התחייבות נציגת הוט אמרה לחצי שנה נציגת ברק אמרה אם תעלה ל3 מגה זה יהיה ללא התחיבות שאלתי שוב בטוחה כן ללא התחיבות אמרה והוסיפה מתי שתרצה תוכל להתנתק ,שמח יצאתי לדרך חדשה כך חשבתי ומאחר וילדי עובדים עם האינטרנט היה חשוב לי טיב הגלישה ולא המחיר
שוב פעם קיבלתי תלונות מילדיי שהגלישה איטית התקשרתי לברק שוב עשרות פעמים
וכל פעם אותו התהליך תנתק מפה ותחבר לשם וכלום לא עזר הבטיחו שטכנאי בכיר יחזור אלי ולא דובים ולא יער
עברה חצי שנה והחלטתי סופית להתנתק ,נציג הוט הבין אותי וקבע יום לקחת את המודם
אך עם נציגי ברק הייתי בהלם עשו הכול כדי שלא אתנתק לאחר 40 דקות של שיחות שכנועים ונציגם בכירים שחזרו אליי נזכרו שאני מחוייב אליהם
ציינתי שכבר מאוחר מדי עברתי לחברה אחרת ואני גולש מצויין ניסו שוב לשכנע על ידי הפחתת דמי שימוש ולא השתכנעתי ואז שלפו את השפן האחרון אנו נתבע אותך אתה מחויב אלינו לא הועילו טענותי והסבריי והם יצטרכו להוכיח זאת
זה מזכיר לי מהעיתונים על הלוואות בשוק האפור עוד מעט ישחתו לי חתול ליד הבית
נכון להיום 30 09 07 אני רואה חיוב בכול זאת על אינטרנט
מגיע להם בסך הכול תשלומים עבור הראוטר שגבו ממני 900 ש"ח ב-24 תשלומים
כשהיום קיבלתי חדש ללא תשלום מבזק
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
תקבלו את החלטתי להתנתק וזכו אותי על הסכום שאתם גובים ללא התחיבות מצידי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה