פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין מבצע שלא ביקשתי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל השנה התקשר אליי נציג של חברת ברק ומסר לי שזכיתי למבצע חדש לחיוג לחו"ל במחיר מוזל, הסברתי לנציג כי אין אני מדברת עם חו"ל ואינני מעוניינת בשירות, אך להפתעתי ראיתי בחשבון לאחר חודשיים כי חוייבתי על השירות. פניתי לנציג של ברק וביקשתי לבטל את השירות שלא רציתי מלכתחילה.
הנציג הבטיח כי אנותק מן השירות.
להפתעתי הרבה חודש לאחר מכן (שהייתי בחו"ל במשך חודשיים) ראיתי בחיוב של הכרטיס אשראי כי לא בוטל השירות ואני עדיין מחוייבת.
לאחר שחזרתי לארץ פניתי שוב לנציג של חברת ברק אשר בדק את העניין וראה כי אכן התקשרתי חודשיים קודם לבטל את השירות והוא הבטיח לי כי השירות יבוטל וכי אקבל זיכוי בגין החודשים מן ההודעה הקודמת.בחיוב כרטיס האשראי ראיתי כי אכן נעשה זיכוי אך לא על כל התקופה!.
כבר מהפעם הראשונה בה דיברתי עם הנציג הפסיקו להגיע לי החשבוניות ולא יכולתי לבדוק במה מדובר.
פניתי דרך האימייל לנציג שירות לקוחות בתאריך 23/09/07 וטרם זכיתי לתגובה.
לאחר שדיברתי עם הנציג הוא חיבר אותי למצבע שאני לא משלמת עבור דמי שימוש והשיחות עדיין מוזלות, למרות שהסברתי לו שאין אני משוחחת עם חו"ל. מספר דקות לאחר השיחה הנציג חזר אליי וביקש את מספר הטלפון בבית בכדי שאוכל להשתמש בשירות! (האם כל התקופה בעצם לא יכולתי להשתמש בשירות כי לא היה מוגדר מספר טלפון וסתם גבו ממני כספים???!!!!).
פיצוי כספי על החיוב, והתייחסות לדוא"ל. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של הגברת דבוראק התקבלה במשרדינו וטופלה לשביעות רצון הלקוחה.

בכבוד רב,
פניות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה