פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף על שירות שלא ביקשתי ובנוסף מעולם לא סופק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת 013 במשך חצי שנה גובה מאבא שלי כסף על מהירות גלישה כפולה ממה שהם מספקים בפועל. במקום לגבות על מהירות 750K הם גובים מחיר של 1.5M בשיחות שהיו לי עם נציגים מטעמם (מעיין, ווגה, מיטל, לנה, אחמד, ילנה, טלי, גיא, אלכס, מורן ועוד...) ניסו לתרץ זאת באין ספור תירוצים כאשר הפנץ ליין מבין כל התירוצים הללו זה "שאני אשם בכך שאני התחייבתי" ואם אני רוצה להתנתק (אפילו משירות שאף פעם לא הייתי מחובר אליו) אני צריך עוד לשלם להם קנס. ביקשתי הוכחה בכתב או ע"י שמיעת הקלטה קולית לטענה שהתחייבתי למסלול המדובר שכן אני יודע שהם מקליטים שיחות הם לא המציאו לי הוכחה שכזאת. מעבר לכך נניח שהתחייבתי שזה לא המקרה אבל נניח חברת ברק 013 מעולם לא סיפקה לי את השירות שבגינה הם מחייבים אותי. הפתרונות שהועלו שם פשוט מגוחכים בשורה התחתונה כל שאני רוצה זה להתנתק ולקבל החזר כספי מלא (ולא חלקי כמו שהוצע לי) על גביית כסף שלא כדין וזאת מבלי בכלל לדבר על עוגמת הנפש שנגרמה לי מנושא זה. קצרה ידי מלרשום על עוגמת הנפש כל כך הרבה זמן בזבזתי לשווא פשוט אין עם מי לדבר. ניסיתי לפתור את הבעיה הזו מול ברק אין ספור פעמים ומשלא הצלחתי בשלב זה אני בעל כורחי נאלץ לנקוט לפעול בדרכים אחרות למציאת פתרון לבעיה זו.
עוגמת נפש ביזבוז זמן סוג הנזק :
החזר כספי מלא + ניתוק + פיצוי על עוגמת הנפש וביזבוז הזמן המיותר פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר סעידוב התקבלה במשרדינו וטופלה לשביעות רצונו המלא.

נשמח לעמוד לרשותו של מר סעידוב בכל עת,
בכבוד רב,
פניות הציבור
נטוויז'ן 013 ברק
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה