פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא בצדק נושא התלונה:
וינקלר (טראונר) מינה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/12/07 התקבל בבית הורי חשבון ע"ש מינה טארונר על סכום של 23 ש"ח בגין ביצוע שיחות טלפון דרך קווי ברק בתאריך 17/11/07. חיוב זה נעשה שלא בצדק!

את המנוי שלי בחברת נטוויז'ן (כיום מאוחדת עם חברת ברק 013) ביטלתי לפני כשלוש וחצי שנים עם נישואי לבעלי (והחלפת שם משפחתי לוינקלר), ומאז לא הייתי לקוחה של החברה.

נציגת החברה, דיקלה, טענה כי נתתי אישור טלפוני בחודש אפריל 2007 לחדש את החיובים בחשבון, וכי בתאריך 17/11/07 קיימתי 4 שיחות טלפון דרך קווי ברק, לאיזשהו מנוי של TV SHOW. מעולם לא נתתי אישור לחדש את החיובים בחשבון זה, ומעולם לא ביצעתי את שיחות הטלפון (שיחות הטלפון בוצעו ביום שבת בשעות שלא היה בבית הורי אף אחד אנו יודעים זאת בוודאות שכן היינו עם המשפחה באותה השעה בחגיגת יום הולדתי).

אני דורשת לבטל את החיוב, לקבל התנצלות מהחברה, למחוק את פרטי כרטיס האשראי שלי בחברה וכן התנצלות אישית מדיקלה על היחס הסקפטי והלא מאמין שקיבלתי ממנה.

כמו כן אני דורשת בירור מעמיק מי בנטוויז'ן/ברק נתן אישור להשתמש בחשבון שלי, בלא ידיעתי, שכן אני מעולם לא נתתי אישור כזה (או הורי אשר חיים בבית בו נתקבלת החשבון, ולאחר בירור עמם נבדק שגם הם לא נתנו אישור כזה).

בברכה מינה וינקלר (טראונר)
כספי סוג הנזק :
כספי + התנצלות + בירור פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגברת וינקלר התקבלה במשרדינו וטופלה לשביעות רצונה.

נשמח לעמוד לרשותה של הגברת וינקלר בכל עת,
בכבוד רב,
פניות הציבור
נטוויז'ן 013 ברק
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה