פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לזיכוי כספי על חיוב שירותים נלווים במרמה וללא ידיעתי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביודעי כי אני אמור לשלם סך של 59 ש"ח על חבילת אינטרנט, שעידכנתי במהלך חודש נובמבר 2007, הופתעתי לגלות חיובים של 99 ש"ח מחברת ברק. במהלך בירור הנושא עם נציגת החברה, הוברר לי כי במשך למעלה משנה שילמתי סך של למעלה מ-400 ש"ח עבור מוצרי השירות הבאים:
1. חבילת גיימרים (למכורים למשחקי מחשב).
2. חבילת סינון דוא"ל.
3. חיוג לחו"ל.
- את חבילת הגיימרים מעולם לא הפעלתי וגם אין לי מושג איך מפעילים אותה.
- ברשותי תיבת דוא"ל פרטית ואני מהנדס תוכנה בחברת אבטחת מידע בעלת שם בינלאומי, כך שבטח ובטח אין לי צורך בחבילת סינון עבור תיבת דוא"ל ב"ברק", שמעולם לא התחברתי אליה.
- לגבי החיוג לחו"ל, אכן שוייכתי לחברת "ברק", אך מעולם לא נאמר לי שאני אחוייב בדמי מנוי חודשיים עבור שיוך זה. באף חברה אחרת לא חוייבתי בדמי מנוי חודשיים עבור חיוג לחו"ל.

מעולם לא ביקשתי ו\או אישרתי הפעלת שירותים אלה, לרבות לא בפורמט של "חודש ראשון חינם ואח"כ תבטל אם לא תרצה" המוכר מזה שנים רבות. הקשר ביני לבין חבילות שירות אלה מופרך!
לחיזוק טענתי – בעת החלפת חבילת השירות בנובמבר 2007 נאמר לי שאני מועבר לחיוב של 59 ש"ח. בשום שלב של השיחה לא נאמר\הוזכר\רוענן לי שאני בעצם מחוייב בעוד 40 ש"ח נוספים עבור השירותים הנ"ל.

לבקשתי לקבל החזר עבור החיובים השגויים נאמר לי שאין סיכוי שזה יקרה ומה שאפשר לעשות הוא לתת לי זיכוי של שלושה חודשי גלישה, שלטענת הנציגה מכסים את גובה ההחזר.
האמנתי לנציגה, הסכמתי, ולאחר שסגרנו את השיחה חישבתי שגובה ההחזר שהוצע נמוך כדי מאות שקלים מגובה החיובים השגויים. התקשרתי שוב לאותה נציגת שירות, שהעבירה אותי הלאה לנציגה בכירה ממנה - אילנה.

את השיחה התחלתי בכך שאינני מעוניין לשמוע על זיכויים, אלא שברצוני לקבל לחשבונית החיוב הבאה זיכוי כספי מלא בשווי החיובים השגויים. לאחר הסברים ש"לא עושים דברים כאלה בחברה" ומגוון הצעות יצירתיות, הציעה אילנה "באופן חריג ביותר" זיכוי נוסף על גבי הצעת הזיכוי הקודמת. היא הוסיפה ואמרה שכרגע הזיכוי שהיא מציעה לי הינו גבוה יותר מסך החיובים שחוייבתי. כיוון שבולבלתי לחלוטין ממגוון ההצעות, האמנתי שהיא צודקת והסכמתי להצעה.

שוב ישבתי עם עצמי לאחר סיום השיחה, חישבתי את גובה ההחזר לטענתה ומצאתי ששוב הולכתי שולל. הפעם הצטמצם הפער לעשרות במקום מאות שקלים. התקשרתי לחברת "ברק" בפעם השלישית.
הסברתי לאילנה שהיא הטעתה אותי ושסך הזיכוי לא מכסה את סך החיובים, שלא אישרתי מעולם.
לאחר התייעצות, אמרה לי אילנה, בטון די מלגלג, שהיא תעקוב אחר הזיכויים, שמתפרשים על גבי חצי שנה קדימה, ותשלים את ההפרש עד לגובה ההחזר המלא.
בשלב זה חוויתי כבר שתי שיחות לא נעימות עם נציגות "ברק" שבמהלכן יצאתי מכליי נוכח השערורייה. הטון המלגלג של אילנה לא היה כלל לרוחי ולכן ציינתי שאינני מעוניין לשמוע על זיכויים למיניהם, אין לי בסיס לאמון באילנה שהיא אכן תדאג להפרש, ועל כן אני מעוניין בזיכוי כספי, חד פעמי, במהלך חשבונית החיוב הקרובה.

אילנה שוב התעקשה שאין סיכוי שאני אקבל דבר כזה ולכן ביקשתי לדבר עם האחראי עליה. כמו כן, ציינתי בפירוש שאינני מעוניין בנציג באותה דרגה של אילנה, אלא בדמות בכירה יותר.

בערב של אותו היום קיבלתי שיחה מצחי, נציג נוסף של "ברק". גוללתי שוב את משנתי וצחי הסביר לי שאין סיכוי שאני אקבל זיכוי כספי, אלא רק זיכוי בצורה שהוצעה לי. לשאלתי, איך "ברק" תפצה אותי במידה ואני אתנתק משירותיה מחר בבוקר הסביר לי צחי שהזיכויים יחכו לי עד אשר אבחר להתחבר שוב ל"ברק".
איפה נשמע דבר כזה?!?! (תשובה: בתלונות נוספות על חברת "ברק" באתר "תלונה").
לשאלתי מה קשר העבודה של צחי ואילנה נעניתי שהם נציגים באותה דרגה, שעובדים במקביל.

ניסיתי להסביר, שאני לא מעוניין לקבל מ"ברק" מוצרים במקום החזר מיידי של הכסף שנגזל ממני, באותה מידה ש"ברק" לא תסכים לקבל ממני, בהנחה שהייתה לי בסטה בשוק, אבטיחים וגויאבות למשך חצי שנה במקום תשלום חודשי.

מיותר לציין שנסיונותיי העלו חרס. שוב. לצערי.

ביקשתי מצחי את מספר הטלפון של נציב קבילות חברת "ברק" ובתמורה קיבלתי כתובת דוא"ל של מרכז השירות של החברה, כיוון שלטענת צחי, מספר הטלפון של נציב הקבילות לא מפורסם באופן ציבורי לכלל הלקוחות.

לסיכום:
אין עוררין על כך שאני ראוי לפיצוי מלא. הדיון נסוב על איך, מתי, ובאיזה הלך רוח.
לאחר ההתנהלות של אנשי "ברק" מולי בימים האחרונים, אינני משוכנע שאני מעוניין להמשיך ולקבל שירות מחברה זו. התשובות שקיבלתי ("אתה לא יכול לבוא אחרי שנה ולבקש החזר") זיכו את "ברק" בתלונה פומבית, נוספת, באתר "תלונה", ובאיבוד פוטנציאלי של לקוח משלם.

מצב הדברים בשלב זה הוא ששלחתי דוא"ל בבקשה מנציב הקבילות לחזור אליי באופן טלפוני, אולם לאחר ארבע שיחות והמון עצבים נוכח האטימות של נציגי החברה, אני חושש שאצטרך עזרה מאתר "תלונה".

חלקלקות הלשון ומתק השפתיים, שמאפיינים את תגובות "ברק" באתר "תלונה" ממש ממש ממש לא אפיינו את צורת התקשורת של נציגיה מולי בזמן כתיבת שורות אלה.

מעבר למקרה הפרטי שלי, לדעתי יש כאן בעיה עמוקה יותר.
אם ברק הצליחו לחייב אותי, מהנדס תוכנה, על שירותים נלווים שלא הזמנתי, אזי משהו מסריח בממלכת דנמרק ונדרשת חקירה מעמיקה בנושא.
עגמת נפש, סוג הנזק :
החזר כספי מיידי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה