|
|
|
|
|
|
ניתוקים חוזרים |
נושא התלונה: |
יום שישי 21 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
מזה שבועיים אני הפכתי להיות עד ל"חוויה" בלתי רגילה- ניתוקים.אפילו עכשיו אני מסתכן בלא להצליח לשלוח את המייל הזה.אתם יכולים לשאול ובצדק למה לא להתקשר למוקד התמיכה ולנסות לפתור את הבעיה דרך הטלפון? התשובה היא פשוטה:היום יום שישי 21/12/07 משעה 11 עד שעה 11:30 אין עונים במספר 03-9001222 שזהו מספר התמיכה הטכנית.מה עושים?
לפני כ-3 חודשים הוחלף מודם לאותו דגם של TERAYON שהוא כנראה לא מצליח להתגבר על המיזוג של שתי חברות נטוויזן וברק.השרות הפך להיות אדיש,איטי ומייגע.בקשה לשנות את מהירות הגלישה לקחה כשבועיים ( הזמן שלקח לנציג שרות לחזור).
11:48- בזמן כתיבת המייל עוד ניתוק...
בדרך לעוד לקוח לא מרוצה...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שינוי ספק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פנייתו של מרגיטמן התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה,
מבדיקתינו עולה כי שירותיה של חברת נטוויז'ן013ברק מסופקים ללקוח במלואם ללא כל תקלה, תקלתו ייתכן ונבעה מתקלה הכרוכה במודם הגלישה שקבל מחברת התשתית.
נכון לרגע זה אין כל תקלה והלקוח גולש כראוי.
אנו ממליצים כי אם יחווה אותה תקלה ייצור קשר עם לברת התשתית, יחד עם זאת אנו נשמח לעמוד לשירותו 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.
בכבוד רב,
פניות הציבור
נטוויז'ן 013 ברק |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|