פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור אינטרנט ללא ידיעתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ראיתי בחיובי הויזה שלי שאני מחוייבת ע"י נטוויזין 013 ברק ופניתי אליהם לברר את הנושא. נאמר לי להפתעתי שאני מחוייבת בגין אינטרנט משנת 2006 ובנוסף בגין דמי מבצע שיחות לחו"ל. ציינתי בפני הנציגה כי מעולם לא התחברתי אליהם והייתי מנוייה של 014. הנציגה בדקה את הנושא וראתה כי אכן לא גלשתי ב- 4 חודשים האחרונים (ציינה כי לא יכולה לראות מעבר ל- 4 חודשים האחרונים), למרות שציינתי בפניה כי מעולם לא גלשתי ולא קיבלתי שם משתמש, היא טענה כי יכולה לבוא לקראתי ולזכות אותי רק בגין 4 חודשים עבור המבצע לחו"ל. לאחר מכן ביקשתי לשוחח עם אחראי בנושא והעבירו אותי לאחראית בשם נטלי שטענה כי לא יכולה לכות אותי מעבר כי מבחינתם התחברתי אליהם. הסברתי לה כי אולי פניתי אליהם לבירור תעריפים אך לא חוברתי בפועל כי לבסוף התחברתי ל-014. הססברתי כי הייתי בחו"ל תקופה ארוכה ולכן לא ראיתי שאני מחוייבת אך זה מעניין אותם והם לא מסכימים לזכות אותי . לאחר שהתלוננתי חזרה אליי אותה אחראית ששוחחתי איתה וציינה כי יכולה לבוא לקראתי ולזכות אותי ב- 4 חודשים בלבד וזה המקסימום שניתן לעשות. בנוסף נאמר לי כי אני יחוייב בחודש ינואר שוב וביקשתי לבטל את החיוב במיידי אך נאמר לי כי לא ניתן לעשות דבר כי החיוב שודר. ציינתי בפני האחראית כי שאני פונה לאתר זה להתלונן על כך ולקבל עזרה והיא פשוט אמרה לי שאני יכולה לפנות למי שאני רוצה. אני אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי בנושא מאחר וחוייבתי במהלך השנה וחצי האלה ולא השתמשתי בשרות. אני נמצאת לבדי בארץ ואני מתקיימת מהמשכורת שלי לבד ללא עזרה של אף אחד. מודה לכם מראש.
לאחר כמה שיחות עם נציגה הבכירה קיבלתי שיחה מראש צוות שמה ימית והיא הסכימה לזכות אותי רק אל 8 חודשי גלישה (בזמן שחוייבתי שנה ו4) לא הסכמתי נאמר לי להחזיר תשובה למוקד3.1.2008
תודה לכם מראש

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור נטוויז'ן01 שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתה של גב' קופלביץ התקבלה ומבדיקתה עולה כי:
הלקוחה פנתה בתאריך 03 בינואר 2008 בדבר חיובים חודשיים.
בשיחתה עם הנציגת השירות הוסבר כי החיובים הינם בגין חוזה התקשרות בשירותי האינטרנט והן חוזה התקשרות בשירותי חיוג בני"ל. שני החוזים הללו נבחרו ע"י הלקוחה ועודכנו לבקשתה בחודש אוגוסט 2006.
בשיחתה של הלקוחה עם מנהלת בשירות הלקוחות, נעתרה המנהלת לבקשתה של הלקוחה ולפנים משורת הדין הציעה לה החזר כספי בגובה 8 חודשים אחרונים.
בתאריך 18 בפברואר 2008 פנתה הלקוחה למוקד השירות ובשיחתה עם המנהלת, בוצע החזר כספי בנגד 8 חודשי חיוב אחרונים.

נציג פניות הציבור ניסה מספר פעמים ליצור עם הלקוחה קשר טלפוני,אך לדאבונו
עד כה לא קיבל מענה.
נציג פניות הציבור עומד לרשות הלקוחה בכל עת בה תחפוץ .

בברכה

פניות ציבור
נטוויז'ן013ברק בע"מ
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה