פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברה שלא מספקת את שירותיה...ולוקחת כסף! נושא התלונה:
שירי יעל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
משרדי ההנהלה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני לקוחה של ברק כבר כמה שנים בשנה , לפני שמונה חודשים התקנתי רשת אלחוטית בבית שכוללת 2 מחשבים ומחשב נייד ומאז חיי הפכו לסיוט!
התקלות הכלו בכל כמה ימים ואז שוב פניה למח' הטכנית , התמיכה עוזרת לכמה ימים שבוע, ואז שוב פונים לתמיכה ושוב זה עוזר לעוד שבוע שבועיים....וכל זה במשך שמונה חודשים בערך 60 פניות ( הכל מתועד במערכת שלכם) וכל זה עדין לא הדליק מנורה לאף אחד שאולי משהו לא בסדר? אולי לשלוח טכנאי שיבדוק את הבעיה מקרוב??!!!!
איך נותנים שירות בצורה כזו???על מה אתם גובים כסף???
ושיא החוצפה הייתה כאשר ביקשתי להתנתק מחברה שלא מספקת את שירותיה !
עוד נאמר לי שאני מחיוייבת להישאר עד סיום החוזה בינינו! שיא השיאים!!!
אתם עומדים בהתחייבות שלכם כספק אינטרנט???!!!!! לתת שרות?
אני מצפה להתייחסות מידית !!!
יעל שירי
בזבוז זמן! סוג הנזק :
ניתוק מוחלט בהתקשרות בינינו ! פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הגברת שירי רכשה רשת ביתית מחברת נטוויז'ן 013 ברק ביולי 2007.
חשוב להדגיש כי בעת רכישת רשת ביתית מגיע טכנאי מטעם החברה עם ציוד הרשת הכולל נתב ובעת הצורך כרטיסי רשת.
הטכנאי מבצע את ההתקנה בבית הלקוח. למען הסר ספק הטכנאי יעזוב את בית הלקוח אך ורק אם ההתקנה הסתיימה בהצלחה, אילו לא צלח הטכנאי להתקין את הרשת כלל ייקח חזרה את הציוד והלקוח לא יחויב.
מכאן ניתן ללמוד כי התקנת הרשת בביתה של הגברת שירי הסתיימה בהצלחה, והרשת עבדה באופן תקין.
במסגרת רכישת הרשת הביתית מאת חברת נטוויז'ן 013 ברק כל לקוח החווה כל תקלה ו/או בעיה ברשת הביתית רשאי לפנות למוקד התמיכה הטכנית של חברת נטוויז'ן 013 ברק ולקבל תמיכה טכנית באמצעות הטלפון ללא תשלום.
במסגרת התקשרויותיה של הגברת שירי למוקד התמיכה הטכנית של חברת נטוויז'ן 013 ברק לא היה ניתן לזהות מהיכן נבעו התקלות, אשר היו שונות האחת מהשנייה, אך לבסוף נמצא פתרון לכל אחד ואחת מהתקלות.
חשוב להדגיש כי אופי השימוש ברשת או אחזקת ציוד הרשת איננו יכול להיות נשלט על ידי חברת נטוויז'ן 013 ברק או נציגיה, לפיכך ייתכן ותחזוקה לקויה של ציוד הרשת עלולה לגרום לתקלות ואף לנזקים בציוד.
בכל פעם שפנתה הגברת שירי למוקד התמיכה הטכנית ניתן פתרון שהותיר את הרשת תקינה ופעילה, נציגיה של החברה פעלו ללא לאות על מנת לתת מענה מקצועי ופתרון אפקטיבי לגברת שירי.
חשוב להדגיש כי חברת נטוויז'ן 013 ברק שולחת טכנאים לבתי הלקוחות בהתאם לבקשתם כאשר ביקור טכנאי הינו בעלות כספית המסוכמת על כך מראש על הלקוח.
ביום שליחת מכתבה של הגברת שירי למשרדך פנתה אלינו הגברת שירי ואושר לשלוח אליה טכנאי ללא עלות על מנת שיהיה ניתן גם להדריך את הגברת שירי ו/או כל מי שמבני ביתה משתמש ברשת כיצד לערוך שימוש נכון ברשת הביתית.
במסגרת ביקורו של הטכנאי הרשת הביתית של הגברת שירי סודרה וטופלה, הרשת תקינה ועובדת כראוי.
נשמח לעמוד לרשותה של הגברת שירי בכל עת.
בברכה,
פניות הציבור
נטוויז'ן 013 ברק
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה