פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה מתאריך 23/09/07 - עדיין מחכה להתייחסות... נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת ספק האינטרנט 013 ברק מזה מעל ל-3 שנים. בתאריך 21/09/2007 התקשרתי לחברה לאחר שגיליתי שבחשבוני ישנו חיוב על שירות שמעולם לא ביקשתי או הסכמתי לשירות מסוג זה. נבדק העניין ונציג בשם יגאל אמר לי שחשבוני מחוייב כבר שנה על השירות ביקשתי שייבדוק את הנושא לעומק ולאחר הבירור אמר לי שמעולם לא השתמשתי בשירות (חבילת התקשרות לחו"ל). נציג השירות אמר לי שבתאריך 11/10/06 דיברתי עם נציג בשם סלע והסכמתי לשירות זה. הדבר לא נכון ומעולם לא ביקשתי או הסכמתי לשירות מסוג זה. הנציג אמר לי שזו בעייה שלי ואני לא צריך לסמוך על אף אחד ותמיד לבדוק את החשבונית. יש לציין שעד לחודש זה לא נשלחה לי חשבונית לדואר אלה לאי-מייל, לאחר שאמרתי לנציג שאני לא בודק את החשבונית באי-מייל ובגלל זה ביקשתי חודש קודם לכן שיישלחו לי חשבונית לדואר אמר לי שזו בעייה שלי.
לאחר בקשתי העביר אותי הנציג למנהל בשם רוני. כאשר הסברתי לרוני שמאחר ואני מנוי כבר מעל ל-3 שנים הפסקתי להסתכל על החשבוניות בידיעה שבחשבון מסתכם בסכום של 29.90 לחודש. המנהל אמר לי שלא יתכן שיש לי את השירות כבר שנה ולא שמתי לב לכך. המנהל וגם נציג השירות מתבססים על התנאי שאני יזמתי באותו היום את ההתקשרות עימם וזו הוכחה לכך. לפי האימרה הזו שאלתי אותו אם בכל פעם שאתקשר אני אצטרך לבדוק את החשבונית שמא אולי הוסיפו לי שירות חדש שלא ביקשתי. ביקשתי שיזכו אותי על השירות, שמעולם לא השתמשתי בו, וזה אמר לי שאין באפשרותו לזכות אותי על הסכום. בנוסף נאמר לי שנציג השירות בשם "סלע" הוא מהחברה "הישנה" שהייתה בראש העין, כביכול במובן שלחברת ברק אין קשר למקרה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור נטוויז'ן01 שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתו של מר באלאס התקבלה וממנה עולה כי:
במהלך חודש אוקטובר 2007 פנה הלקוח למוקד השירות לבירור החיוב החודשי. באותה שיחה נאמר ללקוח כי מעבר לתשלום סדיר בגין חבילת גלישה באינטרנט
הוא משלם על שירותי חיוג בינלאומי. בסיום שיחתו עם נציג השירות נעתר הנציג לבקשתו של הלקוח ובוטל השירות הנלווה.
בשיחתו של הלקוח עם נציג פניות ציבור הביע הלקוח את שביעות רצונו משירותי החברה מזה שנים וכמחווה שירותית ניתנה הטבה בשירותי האינטרנט.
בסיום השיחה בין הצדדים הביע הלקוח את שביעות רצונו ממענה החברה.

בברכה
בני זיתוני
פניות ציבור
נטוויז'ן013ברק בע"מ

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה