פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחוברת מזה שנים לאינטרנט דרך ברק, הציעו לי לשדרג את מהירות הגלישה והסכמתי - לא נאמר לי כי עליי להתחייב לחצי שנה ואם אתנתק לפני יהיה עליי לשלם קנס וכמו כן לא נאמר לי שיהיה עליי לעבור מחיבור אוטומטי לחיבור דרך חייגן מה שגורם לסירבול ולאי נוחות בכל פעם שאני רוצה לגלוש באינטרנט. עברו כשבועיים שבהם הטכנאים של ברק הטעו אותי ואמרו לי כל פעם שרק פעם אחת צריך להכניס את שם המשתמש והסיסמא ואח"כ החיבור יהיה אוטומטי. היום כשהתקשרתי להתנתק מברק נאמר לי כי כל מי שעבר שידרוג לאינטרנט יותר מהיר הורעו תנאיו והוא עבר לחיבור דרך חייגן - מה שכמובן לא נאמר לי כאשר שידרגתי את המהירות. אציין כי לא חתמתי על אף התחייבות לברק- הטופס נשלח אליי במייל- מה שנודע לי רק היום והוא לא חתום על ידי, בנוסף ברק מסרבים לנתק אותי ללא תשלום הקנס.
ביזבוז זמן, שיחות טלפון רבות סוג הנזק :
להתנתק מברק ללא תשלום קנס. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור נטוויז'ן01 שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתה של גב' עומרית בן ברק התקבלה וממנה עולה כי:
הלקוחה פנתה למוקד התמיכה הטכנית בעקבות שינוי באופן בגלישה במנויה.
בשיחת נציג פניות הציבור עם הלקוחה ואימה, המשתמשת המרכזית בשירות, ציינה הלקוחה את שימושיה וצרכיה של אימה בשירות האינטרנט.
על כן, לאחר כמספר דקות ספורות שוחחה האם עם תומך בכיר במחלקת התמיכה הטכנית אשר מצא פתרון בכל בקשותיה.
בסיום שיחתו של נציג פניות הציבור עם שרה בן ברק אישרה האם את תקינות החיבור ושביעות רצונה.

בברכה
בני זיתוני
פניות ציבור
נטוויז'ן013ברק


תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה